چهارشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۳
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۷۸۱۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
دنیای اقتصاد
سرویس کسب و کار، برندینگ

تمدید همکاری بریتویک و پپسی تا ۲۰ سال آینده

شرکت انگلیسی بریتویک اعلام کرد که قراردادی ۲۰ ساله برای همکاری با غول آمریکایی نوشابه جهان به امضا رسانده است. این شرکت، دومین تولیدکننده نوشیدنی‌های غیرالکلی در بریتانیا است.

قرارداد حق امتیازی که به شرکت بریتویک داده‌شده است دربرگیرنده تولید، توزیع، بازاریابی و فروش نوشابه‌های گازدار شرکت پپسی، از قبیل سون‌آپ، پپسی و مانتین دیو، در انگلستان است.
 
این قرارداد در ادامه همکاری مشترک قبلی است که از سال 1987 میلادی شروع‌شده و تا سال 2040 میلادی تمدید شد. با امضای قرارداد جدید شرکت بریتویک از اول نوامبر به‌صورت انحصاری نوشابه‌های انرژی‌زای «راک استار» شرکت پپسی را نیز در سبد خود خواهد داشت.
 
این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال 2022 میلادی، همه بطری‌های پلاستیکی خود در کشور انگلستان را از پلاستیک‌های بازیافتی تولید کند. این اعلام بیانگر آن است که شرکت بریتویک سه سال از برنامه‌های اولیه خود جلوتر است. این حرکت گامی ارزشمند از سوی این دو شرکت در توجه به مسائل پایداری زیست‌محیطی و اتخاذ اقتصاد دورانی است. اقتصاد دورانی یک نظام اقتصادی است که هدف آن کاهش ضایعات و بیشترین استفاده از منابع است.
 
سایمون لترلند، مدیرعامل شرکت بریتویک، در سخنرانی خود در خصوص این قرارداد گفت: من خوشحالم که ما رسما رابطه خود با شرکت پپسی در انگلستان را برای مدت 20 سال دیگر تمدید کرده‌ایم. همکاری قدرتمند بریتویک و پپسی، طیف گسترده‌ای از محصولات خوش‌طعم و برندهای قابل‌اطمینان را به مصرف‌کنندگان و مشتریان عرضه می‌کند.
 
وی در ادامه افزود: «قصد ما برای استفاده از پلاستیک‌های 100 درصد بازیافتی تا سال 2022 میلادی در انگلستان، لحظه شایان توجهی برای بریتویک و همکاری ما با شرکت پپسی است و نشان‌دهنده تعهد و عزم مشترک ما برای محافظت از کره زمین در عصر حاضر و برای نسل‌های آینده است. هم بریتویک و هم شرکت پپسی پایداری زیست‌محیطی را در قلب استراتژی‌های تجاری خود قرار داده‌اند و ما به همکاری خود ادامه می‌دهیم تا در طول این همکاری مشترک سعی می‌کنیم انتخاب‌های بهتری برای حفاظت از محیط‌زیست در سال‌های آینده انجام دهیم.»
 
پس از اعلام تمدید همکاری این دو شرکت، ارزش سهام بریتویک 7 درصد افزایش یافت.
(چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹) ۰۸:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها