سه شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۹ / ۲۱:۳۰
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۷۶۴۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

مشکلات سیستان و بلوچستان در کمیسیون کشاورزی بررسی شد

نایب رییس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس از بررسی مشکلات کشاورزی سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و نیرو در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

جلال محمودزاده در تشریح جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار داشت: هفته گذشته کمیسیون کشاورزی مجلس نظارت میدانی از استان سیستان و بلوچستان داشت، در این نظارت میدانی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی استان بررسی شد و گزارش آن به کمیسیون ارائه شد.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با حضور مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و نیرو گزارش نظارت میدانی از استان سیستان و بلوچستان بررسی شد، عنوان کرد: عمده مباحث مطرح شده در گزارش نظارتی میدانی از استان سیستان و بلوچستان درخصوص صید ترال، ساماندهی قایق‌های ماهیگیری، بدون برنامه بودن مجوزهای صیادی، ساماندهی واحدهای شناور و نیاز اسکله‌های صیادی به لایروبی و تعطیلی کشتارگاه‌های صنعتی بود.
محمودزاده با بیان اینکه هر چهار کشتارگاه صنعتی استان سیستان و بلوچستان براساس گزارش ارائه شده در کمیسیون کشاورزی مجلس تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند، تصریح کرد: مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و نیرو توضیحاتی را در زمینه گزارش نظارت میدانی از استان سیستان و بلوچستان ارائه کردند، مقرر شد طی دو هفته آینده در نشستی با حضور مدیران، استاندار سیستان و بلوچستان، وزیر نیرو و وزیر جهاد کشاورزی در خصوص مشکلات مطرح شده تصمیم‌گیری شود.
وی گفت: مسئولین وزارت نیرو در نشست امروز گزارشی درخصوص عملکرد این وزارتخانه در زمینه سدسازی، مهار آب‌های مرزی، اجرای شبکه پایاب سدها، احیا و تعادل بخشی آب‌های زیر زمینی، مطالعات شیرین‌سازی و انتقال آب دریا، مطالعات حریم بستر، لایروبی رودخانه‌ها و آبگیری سدها ارائه کردند.
 
(سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹) ۲۱:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها