سه شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۲
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۹۷۶۲۴
گزارشگر : ۳۵۱۴
ایلنا
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

«آب معدنی داماش» به مزایده گذاشته شد

جمعی از کارگران کارخانه آب معدنی داماش از فروش این واحد تولیدی از طریق مزایده عمومی خبر می‌دهند

کارگران «آب معدنی داماش» که شمار آن‌ها به حدود ۳۳ نفر می‌رسد با بیان اینکه حدود یک ماه است که تولید در این واحد تولید به دلیل کمبود سرمایه در گردش و نبود مواد اولیه تولید متوقف شده و ما کارگران بیکار و وضعیت شغلی مشخصی نداریم، در ادامه افزودند: اخیرا بانک ملی ایران به عنوان مالک این واحد تولیدی، آب معدنی داماش را برای دومین بار برای فروش به مزایده گذاشته است.
 
کارگران این کارخانه با بیان اینکه سالهاست با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌ایم با افزایش مشکلات اقتصادی کشور فعالیت تولیدی کارخانه را حفظ کنیم اما درنهایت این واحد علارغم تولید و بازار فروش خوب قرار است تعطیل شود، افزودند: در مدت زمانی که در این کارخانه مشغول به کار بودیم، علیرغم چندین ماه مزد معوقه، زیان‌های مالی و روحی زیادی را هم متحمل شدیم.
 
این کارگران اظهار داشتند: اگرچه اقدام بانک ملی ایران برای فروش این کارخانه خبری مثبت در مورد وصول معوقات کارگران و آینده فعالیت‌های این واحد صنعتی تلقی می‌شود، اما ما کارگران انتظار داریم مسئولان در جریان این واگذاری به منافع کارگران نیز توجه کنند.
 
آنها گفتند: در خصوص واگذاری شرکت آب معدنی داماش دو موضوع اصلی برای کارگران این کارخانه حائز اهمیت است؛ یکی هم بحث پرداخت مطالبات مزدی و دوم بازگشت به کار و تامین امنیت شغلی آن‌هاست.
(سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹) ۰۸:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها