سه شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۸
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۷۴۹۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایرنا
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

ارسال پُستی مرسولات چای با ۲۰ تا ۴۰درصد تخفیف

مدیرکل پست گیلان از ارسال یک میلیون و ۱۶۰ هزار مرسوله پستی در استان خبر داد و گفت: طی شش ماه گذشته بسته ها و امانات پستی ۱۷۷ درصد رشد داشت.

مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست گیلان، گفته: خرید و فروش های اینترنتی مرسولات ارسالی از استان طی شش ماه گذشته ۷۵ درصد و خریدهای اینترنتی مرسولات وارداتی به استان ۳۳ درصد رشد داشته است. به‌گفته وی، از لحاظ امانات پستی، گیلان مقام دوم کشور را داشته است.
 
فخربین با بیان اینکه پست گیلان در گروه بندی استان ها جزو هشت استان بزرگ کشور است، افزود: ۳۰ درصد بار ترافیکی و در آمدی شبکه بر دوش این هشت استان بزرگ است که پس از ۱۰ سال در دست داشتن رتبه هشتم کشور به رتبه ششم ارتقاء یافته ایم.
 
سبحانی، سهم ترافیک مرسولات وارده به استان را سه و سه صدم درصد و رتبه نهم کشور و سهم ترافیکی مرسولات ارسالی از گیلان را ۳.۱۲ درصد و رتبه هفتم کشور عنوان و تصریح کرد:پست گیلان سه میلیون و ۳۰۰ هزار بار ترافیکی طی شش ماه با رشد ۳۳ درصدی داشته است که جایگاه سوم کشور را داریم.
 
مدیرکل پست گیلان یادآور شد: طی شش ماه گذشته ۴۲ درصد از ترافیک مان مرسولاتی هستند که در باجه های پستی دریافت می شوند.
 
وی در ادامه صندوق های شخصی واگذار شده را ۴۲۵ صندوق عنوان و بیان کرد: با ۲۳۵ سازمان، موسسه و اداره کل تفاهم‌نامه داریم که خدمت انجام دهیم.
 
سبحانی همچنین با اشاره به تخفیف برای محصولات بومی راهبردی اظهار داشت: چای، برنج، زیتون، کلوچه و فندق مرسولات استراتژیک هستند که برای توزیع آنها در محل نشانی ۲۰ درصد تخفیف و اگر مشتری به واحد پستی مراجعه کند ۴۰ درصد تخفیف دارد.
 
مدیرکل پست گیلان در خاتمه گفت: در صورتی که محصولات فروشگاه های اینترنتی قرار دادی با پست داشته باشند ۱۰درصد بیشتر تخفیف می گیرند.
 
پست گیلان دارای ۲۳۹ دفتر ارتباطی ، ۲۸۸ دفتر فناوری اطلاعات ICT ، هفت نمایندگی پست و ۵۱ نقطه دولتی ارائه خدمات پستی در کشور انجام می دهد.
(سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹) ۱۱:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها