سه شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۹
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۹۷۳۵۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
اقتصاد نمایشگاه
سرویس صنعت برنج و ماکارونی
حامدرمضانی قائم مقام شرکت آوازه

محصولات آوازه از خوش قیمت‌ترین برندهای بازار است

شرکت آوازه حاصل دسترنج 3 نسل کسب و کار خانوادگی در عرصه تولید و توزیع برنج ایران است.

 بنیان گذار این شرکت حاج ابوالفضل ابوترابیان است که با نگاه کارآفرین خود نسبت به اهداف والای ملی و حفظ اعتبار و دستاورد خانوادگی چند نسل همیشه صبور فعالیت این شرکت را گسترش داده است.
 
 حال با گذشت سال ها تلاش و کوشش، این کسب و کار وارد مرحله  جدیدی شده است. مرحله ای که جوانان نخبه، حرفه ای و میهن دوست جذب مجموعه آوازه شده اند. نگاه این جوانان پیاده سازی کسب و کار در قالب جدید و برند محور می باشد. این برند مطرح موفق شده است در زمینه کیفیت و قیمت محصولات خود از سرآمدان صنعت غذایی کشور شود. به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود با حامد رمضانی قائم مقام شرکت آوازه گفت و گو کردیم که می خوانید:

آوازه با برنج خود در میان مردم معروف است، به جز برنج چه کالاهایی در بازار ارائه می کنید؟
 
صنایع غذایی آوازه بیش از دو دهه اقلام اساسی خانوارهای ایرانی را تامین میکند، شروع فعالیت ما با محصولات برنج بوده است. ما  برنج خیلی مرغوب با لوگوی طلایی در بازار ارائه کردیم همچنین برنج پر کشت با لوگوی نقره ای معروف به برنج نقره عرضه میکنیم.
 
طی سال های اخیر با گسترش فعالیت خود به سمت تولید اقلامی نظیر روغن، حبوبات، قند و شکر، کنسرو ماهی، رب گوجه، و به تازگی کنسروجات، و آبلیمو رفته ایم و سعی می کنیم محصولات با کیفیت مرغوب و فوق العاده را با قیمت بسیار عالی به مشتریان ارائه کنیم.
 
جایگاه آوازه در بازار بین رقبا کجاست؟
 
تمرکز آوازه بر کیفیت محصولات و قیمت است، ما در مجموعه آوازه معتقدیم اگر برندی در صنایع غذایی قیمت را ثابت و همزمان محصول با کیفیت مطلوب ارائه دهد جایگاه خود را حفظ خواهد کرد.
 
بر این اساس صنایع غذایی آوازه  در مجموعه های خیلی بزرگ مانند فروشگاه های زنجیره ای ارائه می شوند که عمده مشتریان آن ها قشر زحمت کش و کارمند کشور هستند.
 
شرکت آوازه در زمینه خرید محصولات از کشاورزان چگونه عمل می کند؟
 
در شرایط دشوار اقتصادی امروز کشور، آوازه تلاش کرده است تا محصولات مورد نظر  از کشاورزان را به صورت مرغوب، با حجم زیاد و پرداختی نقدی خریداری کند تا با قیمت مناسب در بازار ارائه کند.
 
با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، محصولات آوازه جزء خوش قیمت ترین برندهای بازار است، بعضا محصولات ما با تخفیف ده درصد نسبت به برند های خوب و قوی بازار با کیفیت مناسب تر عرضه می شود.
 
آوازه با چه مشکلات و موانعی رو به رو است؟
 
در زمینه تولید موانعی برای تأمین مالی وجود دارد. از سوی دیگر بی ثباتی نرخ ارز، سخت تر شدن دریافت تسهیلات بانکی و موانع وارداتی از مهمترین موانع و مشکلات آوازه است.
(سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹) ۱۳:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها