شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۴
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۹۷۱۰۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس فراورده های روغنی

توزیع ۲۵ تن روغن خوراکی کشف شده از فردا

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از کشف ۲۵ تن روغن خوراکی در یک انبار در تهران و توزیع آن از فردا در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.

سعید محمدی‌پور  اظهار کرد: طی بازرسی‌های دوره‌ای، در یک انبار بدون صاحب ۲۵ تن روغن خوراکی کشف شد که تاریخ تولید آن فروردین امسال و تاریخ انقضای آن فروردین سال آینده بود. 
وی با بیان اینکه ماموران چندین ساعت منتظر پیدا شدن صاحب این انبار شدند اما کسی پیدا نشد، تصریح کرد: پلیس اقتصادی و تعزیرات حکومتی در این بازدید حضور داشتند و این کالا را صورت جلسه کردند.
به گفته این مقام مسئول، با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی مقام قضایی است، دستور داد این ۲۵ تن روغن خوراکی از فردا در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت به قیمت مصرف کننده که روی کالا درج شده، توزیع شود.
وی افزود: اگر کسی به عنوان صاحب این اقلام معرفی نشود، پول حاصل از فروش محصول از طریق تعزیرات به خزانه دولت واریز می‌شود، اما اگر این فرد پیدا شود، پولی که بابت خرید روغن‌ها پرداخت کرده به او داده می‌شود، اما به خاطر شش ماه احتکار روغن در انبار، جریمه خواهد شد.
 
(شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹) ۲۰:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها