چهارشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۳:۰۹
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۹۶۸۵۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس اقتصاد

سرگردانی تجّار برای تمدید کارت بازرگانی!

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: از زمانی که دولت تصمیم گرفت تا خود برای بازرگانان کارت صادر کند، هنوز هیچ کارتی برای آن‌ها صادر نشده است.

عباس آرگون عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران درباره صدور و تمدید کارت‌های بازرگانی اظهار کرد: روند صدور و تمدید کارت‌های بازرگانی از مرداد ماه امسال به دولت و وزارت صمت واگذار و از حیطه وظایف اتاق بازرگانی خارج شد.
 
وی افزود:  متاسفانه وزارت صمت نیز از آن زمان تاکنون هیچ زیر ساخت مشخصی برای این مهم راه اندازی نکرده و بازرگانان در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند و اتاق نیز به دلیل مسدود شدن سامانه مربوطه، نمی‌تواند کمکی به بازرگانان بکند.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیان کرد: طی دو ماه گذشته هیچ کارت بازرگانی برای بازرگانان جدید صادر نشده همچنین بازرگانانی که اقدام به تمدید کارت‌های خود کرده بودند هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده اند.
 
آرگون ادامه داد: بهتر بود که وزارت صمت اجازه می‌داد تا زمان راه اندازی زیرساخت مورد نظر برای صدور و تمدید کارت بازرگانی، سامانه اتاق را مسدود نمی‌کرد و تا آن زمان سامانه مربوط به اتاق تهران، به کارت بازرگانان رسیدگی می‌کرد.
 
وی تصریح کرد: جلسات متعددی با بخش‌های دولتی برای حل این موضوع برگزار می‌شود که امیداریم هرچه سریع‌تر دولت چاره‌ای پیش پای بازرگانان و اتاق بازرگانی بگذارد.
 
(چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹) ۲۳:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها