چهارشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۵
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۹۶۸۳۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایسنا
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس

پیش‌بینی نایب رییس اتاق بازرگانی از آینده بورس

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید آینده بازار سرمایه منوط به تصمیم‌هایی است که در این زمینه گرفته خواهد شد.

بازار بورس تهران در طول ماه‌های گذشته با رشدی قابل توجه به صدر بازارهای سودده در اقتصاد ایران رسیده و همین امر باعث شده تعداد زیادی از سهامداران جدید با دریافت کد بورسی، شانس خود را برای افزایش سرمایه‌هایشان امتحان کنند.
 
با وجود رکوردشکنی‌های پی در پی بورس در ماه های گذشته، در روزهای اخیر این بازار روندی سینوسی را پیش گرفته و پس از افت قابل توجه شاخص در هفته‌های قبل، از ابتدای هفته جاری به ثبات نسبی رسیده است. با این وجود برخی سهامداران همچنان نگران آینده بازار و سرنوشت پول‌هایشان هستند.
 
حسین سلاح ورزی – نایب رییس اتاق بازرگانی ایران – در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته: بورس بخش عمده‌ای از مسیر اصلاحی را طی کرده و با توقف تصمیمات ناصواب، در روزهای آتی نمادهای ارزنده با رشد و سهام غیر ارزنده با کاهش قیمت به مسیر خود ادامه خواهند داد.
 
وی افزود: اگر مداخله و دستکاری در بازار نباشد، بورس ضمن رشد با ثبات، نقش علامت دهی به نظام اقتصادی را به خوبی ایفا خواهد کرد.
 
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران، همچنین به لزوم خصوصی سازی و توجه جدی به این مقوله در اقتصاد ایران نیز پرداخت و گفت: خصوصی سازی و آزادسازی اقتصاد نمادی از شایسته سالاری و توسعه گرایی و اتکای حاکمیت به قدرت و اراده ملت و ترویج مسئولیت پذیری و ارزش آفرینی در میان آحاد مردم است. چرا مجلس فراکسیونی برای تعقیب مطالبه اساسی خصوصی سازی و آزادسازی کامل اقتصاد کشور ندارد؟
(چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹) ۱۴:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها