سه شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۴
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۶۶۱۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

برگزاری بیش از ۷۰ میز کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی

یک مقام مسئول در سازمان توسعه تجارت ایران، از برگزاری بیش از ۷۰ میز کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی خبر داد.

محمود بازاری با اشاره به اهمیت برگزاری میزهای کالایی گفت: از سال ۹۸ تا پنج ماهه نخست امسال، در مجموع ۷۸ جلسۀ میز کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی برگزار شده که از این تعداد ۴۸ میز در بخش ملی و ۳۰ میز کالایی در بخش استانی برگزار شده است.
 
وی در تشریح جزئیات این آمار گفت: در سال ۹۸، تعداد ۳۰ جلسۀ میز کالایی در سطح ملی برگزار شد که از این تعداد ۱۱ میز در بخش خشکبار، ۴ میز در بخش میوه و تره‌بار، ۴ میز در بخش گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، ۳ میز در بخش محصولات حیوانی، ۶ میز در بخش شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی و ۲ میز در بخش صنایع تبدیلی بوده است.
 
بازاری افزود: در سطح استانی از مجموع ۲۳ جلسۀ میز کالایی در سال ۹۸، تعداد ۵ میز صنایع خشکبار، ۱ میز میوه و تره‌بار، ۲ میز گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، ۱ میز محصولات حیوانی؛ ۹ میز شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی، ۳ میز صنایع تبدیلی و ۲ میز محصولات لبنی برگزار شده است.
 
مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی با اشاره به آمار پنج ماهه نخست سال ۹۹ در مورد برگزاری میزهای کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی اضافه کرد: در ۵ ماهۀ نخست سال جاری در بخش ملی، ۵ میز خشکبار، ۲ میز میوه و تره‌بار، ۲ میز، گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، ۳ میز محصولات حیوانی، ۲ میز شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی، ۲ میز صنایع تبدیلی و ۲ میز محصولات لبنی برگزار شده است.
 
بازاری گفت: در بخش استانی در پنج ماهه سال ۹۹، ۴ میز خشکبار، ۲ میز شیرینی، شکلات و صنوف تولیدی و یک میز صنایع تبدیلی برگزار شده است و روند برگزاری این میزها در سازمان توسعه تجارت ایران ادامه دارد.
(سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹) ۰۸:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها