جمعه / ۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۷
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۹۶۳۵۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

تامین ۱۰۰ درصدی ظروف یکبار مصرف در ایام محرم

رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف یکبار مصرف گفت: با توجه به شرایط ویژه امسال در محرم، ۱۰۰ درصد ظروف یکبار مصرف در داخل کشور تولید و در اختیار عموم قرار گرفته است.

حمید صمدی رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف یکبار مصرف   در خصوص شرایط حاکم بر بازار در ایام ماه محرم اظهار کرد: وضعیت عرضه و تقاضا در بازار فروش ظروف یکبار مصرف با وجود شیوع ویروس کرونا نسبت به سال گذشته تغییری نیافته است.
 
وی افزود: بیش از هزار مدل ظروف یکبار مصرف در کشور تولید و عرضه می‌شوند، اما یک سری تعداد محدودی از آن‌ها در ایام محرم مصرف دارند که تمام واحد‌های صنفی از وضعیت موجود رضایت دارند.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف یکبار مصرف بیان کرد: برخی ظروف یکبار مصرف هستند که برای جشن‌های تولد و ... استفاده بیشتری دارند که فروش این نوع از محصولات با شیوع ویروس کرونا کمتر شده به خصوص در این ایام که هیچ جشن و مراسمی برگزار نمی‌شود.
صمدی ادامه داد: تمام کالا‌هایی که در بازار عرضه می‌شوند در داخل تولید شده و در حال حاضر هیچ کمبودی در این خصوص در بازار احساس نمی‌شود همچنین از لحاظ تامین مواد اولیه برای تولید نیز بی نیاز هستیم.
 
وی تصریح کرد: نرخ ارز نیمایی نسبت به سال گذشته حدود ۱۲ هزار تومان افزایش یافته و هم اکنون به ۲۰ هزار تومان رسیده است که همین نوسان قیمت ظروف یکبار مصرف را تا ۲ برابر افزایش داده است.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف یکبار مصرف ابراز کرد: رعایت مسائل بهداشتی در تولید انواع ظروف یکبار مصرف به طور کامل در تمام بخش‌های تولید و توزیع رعایت می‌شود و مردم با خیال راحت از این اقلام استفاده کنند.
 
(جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها