چهارشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۶
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۹۶۰۰۶
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

به راحتی از هایپراستار، اینترنتی خرید کنید

هایپراستار به عنوان یک برند مطرح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فعالیت خود را از پاییز سال ۸۸ آغاز کرده است. این فروشگاه به تدریج شعبات متعددی را در مناطق مختلف تهران و سایر شهرهای دیگر کشور افتتاح کرد. رویکرد همیشگی مجموعه هایپراستار بر عرضه کالاهای مصرفی و غیرمصرفی باکیفیت و مقرون به صرفه استوار بوده و همواره در تلاش است تا اطمینان خاطر و رضایت مشتریان را جلب کند.

در همین راستا، هایپر استار در جهت تسهیل و سرعت‌دهی به فرایند خرید، با اسنپ مارکت وارد همکاری شده تا از این طریق خرید اینترنتی از شعب هایپراستار را در شهرهای تهران، ‌ کرج و به تازگی در اصفهان برای مشتریان امکان‌پذیر شود.
با فراهم آمدن شرایط خرید انلاین از هایپراستار، کاربران می‌توانند پس از دریافت و نصب برنامه اسنپ مارکت، خرید آنلاین مواد غذایی از جمله میوه و سبزیجات، لبنیات و سایر اقلام روزمره و سوپرمارکتی خود را بدون نیاز به حضور در فروشگاه انجام دهند. خرید از این سوپرمارکت اینترنتی ویژگی‌ها و مزایای قابل توجهی نسبت به خرید حضوری به مصرف کننده ارائه می‌کند. به عنوان مثال، کاهش هزینه‌ رفت و آمد، جلوگیری از اتلاف وقت و دور ماندن از آلودگی و ترافیک از مزایای استفاده از سوپرمارکت انلاین به شمار می‌رود. به این ترتیب، کاربران می‌توانند بدون دغدغه و صرف زمان و هزینه‌های اضافی، به راحتی در منزل یا محل کار خود، خرید انلاین از هایپراستار را از طریق گوشی تلفن همراهشان انجام دهند و کالاهای خریداری شده را به سرعت درب منزل تحویل بگیرند.
به جز آسودگی و سرعت در حین خرید آنلاین، قیمت‌های مناسب و ارزان و همچنین امکان خرید از میان برندهای با کیفیت از دیگر ویژگی‌هاییست که کاربران از آن بهره‌مند خواهند شد. با کمک اپلیکیشن اسنپ مارکت و یا وبسایت آن، مشتریان می‌توانند علاوه بر تخفیف اعمال شده روی کالاهای هایپراستار از تخفیف‌های جداگانه اسنپ مارکت نیز استفاده کنند. به این ترتیب، درصد قابل توجهی از قیمت کالاهای سوپرمارکتی کاسته می‌شود. در کنار تخفیف‌های روزانه اسنپ مارکت، کاربران می‌توانند  در اولین خرید خود از کد تخفیف مختص به اولین خرید نیز استفاده نمایند.
با توجه به امتیازات و مزایای خرید آنلاین از هایپراستار، می‌توان نتیجه گرفت که این شیوه خرید نه تنها با آرامش و آسودگی خیال بیشتری همراه است، بلکه از لحاظ اقتصادی و جلوگیری از اتلاف زمان نیز در مقایسه با روش‌های حضوری به صرفه‌تر خواهد بود. همچنین، تحویل به موقع کالاهای خریداری شده درب منزل و عدم نیاز به تحمل شلوغی، ترافیک و آلودگی هوا از دیگر ویژگی‌های خرید اینترنتی محسوب می‌شود.
 
(چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹) ۰۸:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها