یکشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۴
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۹۵۹۳۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

ظرفیت‌های صیادی بندر ماهشهر احیا شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران، در آیین امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح‌های توسعه متوازن بندر ماهشهر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه ظرفیت‌های صیادی بندر ماهشهر احیا شده است، گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی پتروشیمی ماهشهر گامی موثر برای ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه است.

دکتر نبی الله خون میرزایی اظهار داشت: این تفاهم‌نامه اجرای طرح‌های توسعه متوازن شهرستان ماهشهر به ارزش ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بین منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و تعدادی از دستگاه های اجرایی بمنظور توسعه این شهرستان امضاشد.
وی افزود: جا دارد ابتدا از همکاری و پشتیبانی مالی منطقه اقتصادی پتروشیمی و همچنین دستگاههای پای کار برای اجرای این طرح های موثر قدردانی کنیم.
این مقام مسئول بیان داشت: خوزستان در سه سال گذشته ماه به ماه در حوزه توسعه آبزی پروری ارتقا یافته و در سال گذشته نیز رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد و بی شک این دستاورد در آینده نیز با توسعه زیرساخت ها و پشتیبانی موثر مدیریت عالی استان بار دیگر محقق خواهد شد.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: اکنون ظرفیت های صیادی این منطقه که ریشه در فرهنگ مردم دارد در حال احیا است و امید می رود با اجرای این طرح ها شاهد رشد و توسعه این منطقه و ایجاد اشتغال پایدار باشیم.
وی اظهار امیدواری کرد در این زمینه با تعهدات سازمان شیلات و آموزش نیروی انسانی و تامین اعتبارات لازم، بتوانیم گامی موثر برای رشد و توسعه این شهرستان برداریم.
 
(یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹) ۱۹:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها