یکشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۱
سرویس : بازار ارز و طلا
کد خبر : ۹۵۹۱۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار ارز و طلا

جدیدترین قیمت‌ها در بازار ارز و سکه

در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید دلار و یورو ثابت مانده اما نرخ فروش این دو نوع ارز با کاهش قیمت مواجه شده است.

امروز (یکشنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۲ هزار تومان می‌خرند و معادل ۲۲ هزار و ۱۰۰ می‌فروشند که نرخ خرید دلار نسبت به آخرین روز معاملات هفته گذشته ثابت مانده درحالیکه نرخ فروش آن ۹۰۰ با کاهش قیمت مواجه شده است. 
 
همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۶ هزار تومان می‌خرند و به قیمت ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید یورو نیز ثابت مانده اما نرخ فروش آن ۶۵۰ تومان کاهش یافته است. 
 
علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار و۱۹۶ تومان و هر یورو را معادل ۲۳ هزار تومان می‌خرند. 

 

امروز ( ۱۹ مرداد  ۹۹)  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۳۰هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، ربع سکه ۳  میلیون  تومان و سکه گرمی یک میلیون و  ۷۰۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

 

همچنین قیمت هر اونس طلا  با افزایش در بازار‌های جهانی به  ۲هزار و ۳۵  دلار  رسید  و هر گرم طلای ۱۸ عیار به  مبلغ   یک میلیون و  ۵۵ هزار تومان معامله می‌شود.

 

بذر افشان بیان کرد: در حال حاضر حباب سکه حدود ۳۰۰  هزار تومان است.

 

دبیر هیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران  گفت: کاهش  چشمگیر نرخ ارز و اُنس جهانی طلا بر بازار داخلی تاثیر گذاشت و باعث کاهش یک میلیون تومانی نرخ سکه شد. اُنس جاهنی نسبت به هفته گذشته حدود ۲۲ دلار کاهش یافت البته  خبر‌های سیاسی در داخل و خارج از کشور بر این کاهش قیمت بی تاثیر نبوده است.

 

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به روز پنجشنبه (۱۶ مرداد) حدود یک میلیون تومان کاهش یافت همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با کاهش ۳۲۰ هزار تومانی و ۲۲۰ هزار تومانی همراه است.

(یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها