سه شنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۷
سرویس : بازار ارز و طلا
کد خبر : ۹۵۶۰۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار ارز و طلا

ثبات ارز در بازار امروز و روند نرخ سکه همچنان صعودی است

در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است و سکه به قیمت ۱۱ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسید.

امروز (سه‌شنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به دیروز ثابت مانده است.  
 
همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش این نوع ارز نیز تغییر نکرده است.

 

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۱ میلیون ۳۴۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، ربع سکه ۳  میلیون و ۳۰۰ هزار  تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

 

همچنین قیمت هر اونس طلا  با افزایش در بازار‌های جهانی به  یک هزار و ۹۳۸  دلار  رسید  و هر گرم طلای ۱۸ عیار به  مبلغ   یک میلیون و  ۶۶ هزار تومان معامله می‌شود.

 

بذر افشان بیان کرد: در حال حاضر حباب سکه حدود ۹۰۰ هزار تومان است.

 

دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت: به طور کلی روند قیمت طلا و سکه افزایشی است همچنین انس جهانی نسبت به دیروز  حدود ۶ دلار افزایش یافت و این موضوع بر بازار‌های داخلی تاثیر گذاشت و سبب افزایش قیمت طلا و سکه در بازار شد البته تقاضا برای خرید سکه کاهش یافته است.

(سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹) ۱۴:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها