دوشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۴
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۴۸۳۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
دنیای اقتصاد
سرویس کسب و کار، برندینگ

کمک‌ نستله ایران به کادر درمان برای مقابله با کرونا

بخشی از اقدامات نستله ایران تامین نیاز تجهیزات پزشکی و اهدای آب آشامیدنی (از محصولات پیورلایف) و حدود ۱۵۰هزار شیر غنی‌شده به مراکز درمانی بوده است.

شرکت نستله ایران به‌عنوان یکی از بنگاه‌های فعال در زمینه‌های اجتماعی، در خلال بحران ویروس کووید-۱۹ در کشور، ارتباط نزدیکی با ۲۷ مرکز درمانی و پزشکی واقع در استان‌های تهران، قزوین و البرز داشته است. بخشی از اقدامات اجتماعی نستله در این دوران که با هدف حفظ سلامت کادر پزشکی و سهولت فرآیند درمان صورت گرفته است، تامین نیاز تجهیزات پزشکی سبک و سنگین این واحدها، از جمله مانیتور و اسکنرهای پزشکی، دستگاه‌های تنفس‌مصنوعی (ونتیلاتور)، ترمومتر‌های طبی (تب‌سنج) و تشک‌های ویژه بیماران بخش ICU بوده است.
همچنین این شرکت با تاکید بر اهمیت پاسخگویی مناسب به نیازهای غذایی افراد و خانواده‌ها، بیش از ۱۸۰ هزار بطری آب آشامیدنی (از محصولات پیورلایف) و حدود ۱۵۰ هزار شیر غنی‌شده (محصول نسکوئیک) را به این مراکز اهدا کرده است.
به‌علاوه حمایت از کسب‌وکارها و شرکای تجاری، از دیگر اقدامات بزرگ‌ترین شرکت مواد غذایی و آشامیدنی دنیا در راستای تضمین سلامت جسمی-روحی ذی‌نفعان و تاثیرات اجتماعی در گذار از شرایط ناپایدار ناشی از بحران حاکم بوده است.
علیرضا سرابچی، سخنگوی شرکت نستله در ایران و مدیرکل ارتباطات، سرویس‌های بازاریابی و ارتباط با دولت این شرکت با اعلام مطالب فوق می‌گوید: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مجموعه و منابع در دست قادر خواهیم بود در قالب امدادرسانی به جامعه حین بحران فعلی، بیش از ۴۵۰ هزار خانواده را یاری کنیم. او با تاکید بر ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی برای مشارکت در رفع دغدغه‌های جامعه بیان کرد: «نستله ایران همواره با مسوولان و سازمان‌های داخلی در تعامل نزدیک بوده و در این راستا از هیچ تلاشی برای معرفی توانایی خود برای ایفای نقش و ایجاد ارزش مشترک در جامعه دریغ نکرده است.ازاین‌رو کمک‌های بشردوستانه ما در برهه کنونی در جمهوری اسلامی ایران، بر حمایت دولت و موسسات بهداشتی برای تهیه تجهیزات پزشکی اساسی و نیز حصول اطمینان از ادامه تولید و تحویل محصولات غذایی و آشامیدنی مورد نیاز جامعه متمرکز بوده است.»
رویکرد جهانی نستله برای مشارکت در تمامی جوامعی که در آن فعالیت می‌کند، به فراخور موقعیت و نیاز هر جامعه بسیار متنوع است. به طور مثال واحد منطقه‌ای نستله در خاورمیانه با اقدامات گوناگونی همچون اهدای محصولات غذایی و آشامیدنی، حمایت از مراکز مراقبتی و بهداشتی، همکاری با فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر برای کمک‌های ضروری، پشتیبانی غذایی-پزشکی و نیز مشارکت در طرح‌های پزشکی که توسط دولت‌ها اداره می‌شود، در کشورهای حوزه خود در حال ایفای نقش است.
(دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها