چهارشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۸:۳۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۴۷۲۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس فرآورده های لبنی

علت فاسد بودن تعدادی از شیرهای یکی از برندهای معروف چه بود؟

برخی گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که تعدادی از شیرهای تولید شده یکی از برندهای معروف لبنیات پیش از اتمام تاریخ انقضا فاسد شده‌اند. موضوعی که مدیرمارکتینگ این شرکت توضیحاتی در مورد آن ارائه داد.

برخی از مخاطبان با ارسال تصاویری مدعی شدند که تعدادی از شیرهای خریداری شده از یکی از برندهای معروف لبنیات پیش از اتمام تاریخ انقضا فاسد و پس از جوشاندن آن شیر حالت بریده بریده شده است. موضوعی که  مدیرمارکتینگ این شرکت  علت آن را گرمای هوا و عدم برقراری زنجیره تامین سرما اعلام کرد.
سهراب افضل در این باره اظهار کرد:گرمی هوا و نقص در زنجیره تامین سرما علت فاسد شدن برخی محصولات لبنی خصوصا شیر قبل از اتمام تاریخ انقضای آن است. یعنی کیفیت، ترکیبات  و مواد اولیه هیچ تغییری نکرده است و مشکلی ندارد.
وی ادامه داد: با پیگیری  موارد گزارش شده متوجه شدیم که یخچال مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و یا  یخچال ماشین‌های حمل این محصولات مناسب نیست. البته امکان این نیز وجود دارد که یخچال ماشین‌های خودمان نیز مناسب نباشد ولی بیشتر آن مربوط به خود فروشگاه‌ها و سوپر مارکت ها است.
مدیر مارکتینگ این شرکت لبنیاتی معروف اضافه کرد: متاسفانه در گرمای هوا این اتفاق برای همه محصولات لبنی خصوصا شیر می افتد و این موضوع برای تمام برندهای لبنیات نیز پیش آمده است. در این راستا نمایندگان خود را به برخی از این فروشگاه‌ها فرستادیم تا در خصوص دمای یخچال و شیوه نگهداری محصولات لبنی با فروشندگان صحبت‌کنند و به آنها هشدار دادیم که مناسب نبودن دمای یخچال‌هایشان به ضرر خودشان و برند است.
وی با بیان اینکه مردم می‌توانند از طریق شماره فکس روی کالا، ثبت شکایت کنند و با این ثبت شکایت متوجه می‌شویم آن محصول از کدام فروشگاه یا خودرو بوده است، گفت: شهروندان همچنین می‌توانند با شماره‌های درج شده بر روی کالا تماس گرفته و ثبت شکایت کنند و شکایت آنها قطعا پیگیری خواهد شد.
 
(چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹) ۱۸:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها