یکشنبه / ۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۳
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۹۴۶۲۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

آغاز برگزاری نمایشگاه‌ها طبق تقویم نمایشگاهی از ۱۲ تیرماه

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برپایی موفق نمایشگاه «جهش تولید» و دستاوردهای مقابله با کرونا، گفت: از ۱۲ تیرماه همه نمایشگاه‌ها براساس تقویم نمایشگاهی برگزار خواهند شد.

«بهمن حسین‌زاده»‌ افزود: با توجه به تجهیز نمایشگاه بین‌المللی ایران به دستگاه‌های ضدعفونی و تجهیزات مقابله با بیماری کرونا، قرار است از ۱۲ تیرماه همه نمایشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
وی گفت: پس از برگزاری موفق نمایشگاه جهش تولید، تقاضا برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزام بازدید فقط برای متخصصان افزایش یافت.
حسین زاده بیان داشت: در جلسه کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد مقابله با کرونا برگزاری سایر نمایشگاه‌های تخصصی بدون بازدید عموم مصوب شد.
 
وی اظهار داشت: با طی شدن مراحل اداری این مصوبه، نخستین نمایشگاه تخصصی امسال با عنوان نمایشگاه در و پنجره، دوازدهم تیرماه گشایش می‌یابد.
این مقام مسوول خاطرنشان‌کرد: تجربه موفق برگزاری نمایشگاه جهش تولید نشان داد نمایشگاه‌های تخصصی با رعایت چهار پروتکل بهداشتی (پروتکل مراکز نمایشگاهی، غرفه سازی، مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان) و الزام ممنوعیت بازدید برای عموم، قابل برگزاری است، بدون اینکه  به سلامت اجتماعی آسیبی وارد شود.
 وی اضافه‌کرد: صنعت نمایشگاهی به عنوان لکوموتیو معرفی دستاوردها و تولیدات صنعتی نقش بسزایی در توسعه صادرات و بازاریابی‌های جدید دارد، بنابراین نمی‌توان این  صنعت مهم در کشور را تعطیل کرد بلکه با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی باید همه نمایشگاه‌ها را برگزار کرد.
حسین‌زاده گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که به موجب آن امکان بازدید مجازی از طریق کانال ایران کالا و شبکه های مجازی برای مردم عادی نیز فراهم باشد.
(یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹) ۱۳:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها