شنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۱
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۹۴۵۹۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

ارائه خدمات برای ارتقای سطح آمادگی فناوری طرح‌ها در موسسه صنایع غذایی

رئیس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: به منظور تحقق جهش تولید در صنعت غذا، ارتقای سطح آمادگی فناوری (TRL) طرح‌های پژوهشی در مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، «دکتر قدیر رجب زاده» افزود: این امر از طریق انجام مطالعات تکمیلی بر روی ارتقاء فناوری و صنعتی سازی با هدف کاهش ریسک سرمایه گذاری در صنعت غذا برای سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: TRL یک معیار جهانی برای ارزیابی سطح آمادگی فناوری است و از ایده تا مطالعات تولید انبوه را شامل می شود که به عنوان بسته فناوری یک دستاورد نوآورانه نیز مطرح می باشد.
 وی بیان کرد: فناوری هایی که دارای TRL بالا هستند از زمان آغاز مالکیت بخش خصوصی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن وارد مرحله تولید و روانه بازار شوند.
رجب زاده با بیان اینکه مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در قالب انعقاد قراردادهای تحقیق و توسعه، طرح های پژوهشی، خدمات فنی و مهندسی و خدمات آزمایشگاهی حمایت خوبی از فعالان صنعت غذا انجام می دهد گفت: این موسسه در سال 1399 با راه اندازی دفتر انتقال فناوری نسبت به ارتقاء TRL طرح های پژوهشی، بازاریابی دستاوردهای پژوهشی و شناخت نیازهای صنعت اقدام نموده است  .
(شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹) ۱۲:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها