سه شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۶
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۴۵۴۰
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس فرآورده های لبنی
استاندار فارس در دیدار با مدیرعامل صنایع شیرایران:

استانداری حامی جهش تولید درپگاه فارس است

عنایت الله رحیمی استاندار فارس در کارخانه پگاه فارس با بیان اینکه برند پگاه نامی شناخته شده و مورد اعتماد میان مردم است گفت: فعالیت‌های شرکت صنایع شیر ایران و مجموعه های وابسته در استان فارس دارایی‌های استان در حوزه کشاورزی و دامداری است و استانداری آمادگی هر گونه حمایتی در حوزه توسعه فعالیت آن و جهش تولید را دارد.

عنایت رحیمی در این دیدار ، نیاز به ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصادی را مهمترین دغدغه حال حاضر کشور دانست و افزود:استانداری فقط انتظار تولید و توسعه اشتغال را از تولید کنندگان دارد و در این حوزه امادگی تسهیلات دهی و حمایت از تولید است.

 

عبدالله قدوسی مدیر عامل صنایع شیرایران نیز در دیدار با استاندار فارس با اشاره به اینکه سهام داران ما بیش از ۱میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان هستند، گفت: سعی ما همواره ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۱۰ هزار نفر نیروی شاغل در مجموعه ی هلدینگ است تا از این طریق بتوانیم به کشور و اهداف دولت کمک کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه هلدینگ صنایع شیرایران در استان فارس ۴ شرکت بزرگ و مطرح  دارد افزود:توانسته ایم درجهت تامین و ایجاد زنجیره غذایی در کشور الگو باشیم و  دراین راستا برای رسیدن به حصول نتایج بهتربه جد نیازمند حمایت های مسئولان ارشد استان هستیم. 
 
(سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹) ۱۶:۰۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها