سه شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۲
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۹۴۵۳۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
مهر
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

۵ رسته شغلی جدید آسیب دیده از کرونا به ادارات مالیاتی اعلام شد

سازمان امور مالیاتی فهرست ۵ رسته شغلی به فهرست مشاغل آسیب دیده از کرونا در راستای حمایت از صاحبان کسب و کارها را به ادارات مالیاتی استانها ابلاغ کرد.

محمد مسیحی معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، در بخشنامه‌ای به ادارات امور مالیاتی فهرست ۵ رسته شغلی به فهرست مشاغل آسیب دیده از کرونا در راستای حمایت از صاحبان کسب و کارها ابلاغ کرد.
 
در این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۹/۴ در اجرای مفاد بند ۴ مصوبات چهل و هفتمین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی و در راستای حمایت‌های دولت از مشاغل آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا صادر شده است، فهرست ۵ رسته شغلی به شرح:
 
الف) مراکز تولید و عرضه گل‌های زینتی
 
ب) مراکز تولید و عرضه ماهیان زینتی
 
ج) واحدهای پرورش مرغ مادر گوشتی
 
د) واحدهای پرورش مرغ مادر گوشتی
 
و) صنایع دستی و مراکز بوم گردی عشایری
 
که در اجرای مصوبات جلسه مورخ ۲۲ اردیبهشت ۹۹ کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، به عنوان کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کوید -۱۹ شناخته شده و به فهرست مندرج در بخشنامه صدرالاشاره اضافه می‌شوند، جهت اطلاع و بهره برداری مقتضی اعلام می‌شود. لازم به ذکر است مودیان رسته‌های شغلی فوق، مشمول شرایط تبصره ۲ ماده یک بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۹/۵۰۹ مورخ ۲۰ خرداد ۹۹ در ارتباط با بخشودگی جرایم مالیاتی خواهند بود.
(سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹) ۱۵:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها