دوشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۹۴۴۹۲
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایلنا
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

عرضه گسترده تخم‌مرغ در سازمان میادین با قیمت مصوب ١٧٩٠٠تومان

مدیر اتحادیه مرکزی مرغ تخمگذار با اعلام اینکه برای متعادل کردن قیمت تخم مرغ در بازار دو اقدام فوری انجام شد، بیان کرد: عرضه گسترده در سازمان میادین با قیمت مصوب سال گذشته به قیمت هرشانه ١٧٩٠٠تومان و متوقف کردن صادرات تا زمان متعادل شدن قیمت این دو اقدام بوده است.

ترکاشوند با بیان این مطلب، افزود: قیمت تخم مرغ از اوایل اردیبهشت ماه امسال با کاهش مواجه بوده است و حتی قیمت حدود 2000 تومان پایین تر از قیمت مصوب و تا زیر 6000 تومان رسیده بود.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این افزایش قیمت ناگهانی اخیر از 6000 تومان به بالاتر از قیمت مصوب پارسال برای مردم و رسانه ها قابل قبول نبوده است، با تفاهمی که با ستاد تنظیم بازار داشته ایم فعلا صادرات را متوقف کردیم.
 
مدیر اتحادیه مرکزی مرغ تخمگذار ادامه داد: در همین راستا و برای تنظیم بازار این بخش عرضه مستقیم تخم مرغ را در مراکز عمده از جمله میادین میوه و تره بار به صورت گسترده در دستور کار قرار دادیم که در حال حاضر این کار انجام می شود.
 
ترکاشوند اضافه کرد: قیمت عرضه در میادین میوه و تره بار در واقع هر چند به زیان تولیدکننده اما برای رفاه حال مردم بر مبنای مصوبه پارسال ستاد تنظیم بازار می باشد.
 
وی اضافه کرد: عرضه گسترده در سازمان میادین با قیمت مصوب سال گذشته به قیمت هرشانه ١٧٩٠٠تومان انجام می شود.
 
وی متوقف کردن صادرات تا زمان متعادل شدن قیمت را اقدام دیگر دانست و بیان کرد: با توجه به افزایش ٣٠ درصدی هزینه ها برای حفظ و تداوم تولید بازنگری در قیمت مصوب برای حمایت همزمان از تولیدکننده و مصرف کننده به گونه ای که هر دو متضرر نشوند، ضروری است.
(دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها