شنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۴
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۴۴۴۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

اتحادیه تعاونی‌های تولید چای تشکیل می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از تشکیل اتحادیه تعاونی‌های تولید چای با همکاری اتاق تعاون استان گیلان خبر داد.

عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، از تشکیل  اتحادیه تعاونی‌های تولید چای با همکاری اتاق تعاون استان گیلان در هفته آینده خبر داد.
علیزاده در بازدید از شرکت‌های تعاونی‌ بوته وحدت گرکرود، بوته سبز و شبخوسرا گرکرود، هدف از این بازدید ها را حمایت از فعالان عرصه کار و تلاش عنوان کرد و گفت: «باید با تلاش و همکاری با دستگاه های اجرایی و سایر نهادها، در راستای رفع موانع تولید به منظور حفظ و ایجاد اشتغال پایدار بکوشیم.»
مدیرکل همچنین با اشاره به مشکلات شرکت های تعاونی تولید چای استان گیلان از تشکیل  اتحادیه تعاونی های تولید چای با همکاری اتاق تعاون استان گیلان بدلیل رفع موانع و مشکلات تولید در هفته آینده خبر داد.
گفتنی است شرکت تعاونی وحدت گرکرود با ۱۰ نیروی ثابت و بیش از ۵۰ نیروی فصلی، سالانه ۹۰۰ تن چای تولید می کند، این تعاونی در طرح توسعه ای خود در نظر دارد تا واحد بسته بندی چای را نیز راه اندازی کند.  شرکت تعاونی چای شبخوسرا گرکرود نیز با ۷ نیروی ثابت و بیش از ۳۰ نیروی فصلی، سالانه ۲۵۰ تن چای تولید می کند، همچنین این تعاونی دارای صادرات غیرمستقیم چای است. شرکت تعاونی بوته سبز از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون با ۲۰ نفر مشغول به فعالیت است، این شرکت تعاونی سالانه ۳۵۰ تن چای تولید و به بازار مصرف عرضه می کند.
(شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها