شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۰
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۹۴۲۸۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس رستوران ها و کافه

مردم اغذیه‌فروشی‌های متخلف را معرفی کنند

رییس اتحادیه اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران گفت: اگرچه اکثر اغذیه‌فروشی‌های سطح شهر پروتکل‌های بهداشتی را در این ایام رعایت می‌کنند ولی شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واحدهای متخلف را گزارش دهند.

اسدالله احمدی شهریور با بیان اینکه واحدهای اغذیه‌فروشی برای ادامه فعالیت در سامانه اصناف و صنایع وزارت بهداشت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده‌اند و وزارت بهداشت نیز بر آنها نظارت دارد، اظهار کرد: تقریبا اکثر واحدهای اغذیه‌فروشی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، زیرا بحث حفظ جان مطرح است.
وی ادامه داد: اگر شهروندان با اغذیه‌فروشی‌ای مواجه شدند که هیچ یک از پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کرد و مرتکب تخلف شده بود، می‌توانند با شماره  ۸-۶۶۴۹۴۶۵۷ که شماره اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران است، تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند. اتحادیه نیز حتما پیگیر این تماس‌ها خواهد بود.
رییس اتحادیه اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران با بیان این‌که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحدهای اغذیه‌فروشی سرمایه‌های خود را از دست دادند و نتوانستند مجدد به فعالیت خود ادامه دهند، گفت: به دلیل اینکه اوج فروش این واحد در اسفندماه بود، بسیاری از آن‌ها مواد مورد نیاز خود را در بهمن ماه خریداری کرده بودند و همین امر باعث شد که تاریخ مصرف بسیاری از اجناسشان بگذرد و متحمل ضرر و زیان بسیاری شوند.
وی در پایان با اشاره به اینکه اگر این واحدهای اغذیه فروشی بهداشت فردی و محیطی را رعایت نکنند و مشتری مدار نباشند، قطعا خودشان ضرر خواهد کرد و از دور خارج خواهند شد، گفت: واحدهای اغذیه‌فروشی موظف به استفاده از ماسک، دستکش، کلاه، روپوش و رعایت بهداشت فردی و محیط هستند.
 
(شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹) ۱۹:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها