شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۲:۱۳
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۹۳۸۸۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس رستوران ها و کافه

اغذیه‌فروشی‌ها چه زمانی باز می‌شوند؟

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران اعلام کرد که ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز تصمیمی برای بازگشایی مشاغل پرخطر که اغذیه فروشی‌ها نیز جزو آنها هستند،‌ نگرفته است.

اسداله احمدی شهریور با بیان اینکه از طریق اتاق اصناف برای بازگشایی اغذیه فروشی‌ها به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاداتی ارائه دادیم، اظهار کرد: در این پیشنهاد عنوان کردیم که اغذیه فروشی‌ها می توانند با تعداد صندلی کمتر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به فعالیت خود ادامه دهند.
وی ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز تصمیمی برای فعالیت مشاغل پرخطر که صنف اغذیه‌فروشی نیز جزو آن است، نگرفته و هنوز زمان بازگشایی این اصناف مشخص نیست و به نظر می رسد تا پایان  ماه رمضان ادامه داشته باشد.
رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران با اشاره به اینکه ۹۰ درصد صنف اغذیه فروشی تعطیل است و تنها ۱۰ درصد به صورت بیرون بر به فعالیت خود ادامه می دهند که این اقدام هم به دلیل کاهش فروش، توجیه اقتصادی ندارد، اظهار کرد: امیدوارم ستاد ملی مقابله با کرونا هرچه زودتر اجازه بازگشایی دهند.
 با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل پرخطر از جمله رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمدند تا با این اقدام از تجمع افراد و احتمال گسترش این ویروس جلوگیری شود.
 
(شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۲۲:۱۳
یاسمن
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ Germany
0
0
0

سلام کافه‌ها کی باز می‌شن؟


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها