شنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۹۳۵۰۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

قیمت گوشت قرمز وارداتی در تهران

صادقی گفت: گوشت قرمز منجمد وارداتی تقریباً نامحدود و کیلویی ۴۲ هزار تومان برای مصرف‌کننده در تهران عرضه شده است.

یداله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص توزیع اقلام ضروری در استان تهران، بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته اقلام ضروری به مقدار لازم در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.
 
او همچنین به توزیع ۸ هزار تن برنج در شهرستان‌های استان اشاره کرد و در ادامه افزود: روغن نباتی به مقدار مورد نیاز در اختیار شبکه‌های توزیع قرار گرفته است و خرما هم به طور نامحدود با قیمت مصوب در اختیار مراکز توزیع قرار می‌گیرد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: گوشت قرمز منجمد وارداتی تقریباً نامحدود و کیلویی ۴۲ هزار تومان برای مصرف‌کنندگان در اختیار همه عرضه‌کنندگان گوشت در شهرستان‌ها  قرار گرفته است.
 
صادقی با اشاره به موجودی مرغ منجمد اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار متعادل است و نیاز به عرضه مرغ منجمد نیست و هر زمان که احساس کنیم نیاز است حتماً این کار را انجام خواهیم داد.
 
او در پایان بیان کرد: همه این‌ اقلام در سطح استان تهران در حال توزیع است و شبکه‌های توزیع در استان شامل سازمان میوه و تره بار و فروشگاه زنجیره‌ای است، در شهرستان‌ها هم این اقلام را از طریق نمایندگانی که اتاق اصناف و اداره صمت به ما معرفی می‌کنند با صلاحدید فرمانداری در سطح شهرستان‌ها توزیع می‌کنیم.
(شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۰:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها