چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۱
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۹۳۱۴۱
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس شیرینی و شکلات
یونس ژائله، رئیس اتاق تبریز:

صاحبان صنایع و تجار باید به مسئولیت اجتماعی خود تا شکست کامل کرونا عمل کنند

رئیس اتاق تبریز با تأکید بر اینکه در چنین فضایی صاحبان صنایع و تجار نیز باید به مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهروندان عمل کنند، یادآور شد: شرایط فعلی ایجاب می‌کند تا بخش خصوصی در کنار مسئولان دولتی قرار گرفته و تا شکست کامل این ویروس در سطح کشور از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

 

یونس ژائله، رئیس اتاق تبریز با اشاره به کمک‌های نقدی و کالایی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی به مردم و خط مقدم مقابله با کرونا، تصریح کرد: این اقدامات جزئی از مسئولیت اجتماعی فعالان اقتصادی و بنگاه‌ها در قبال جامعه بوده و باید تا شکست کامل کرونا ادامه داشته باشد.

 

رئیس اتاق تبریز گفت: این اتاق و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی در راستای ایفاء نقش در خصوص مسئولیت اجتماعی خود، در مواجه با ویروس کرونا از همان روزهای نخست نسبت به تأمین و توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز مردم و بخش‌های درمانی ازجمله تهیه و توزیع روزانه 4 هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده و 10 هزار ماسک برای پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح استان و همچنین تهیه مواد غذایی ازجمله برنج، گوشت و سایر مواد غذایی به تعداد یک هزار بسته برای اقشار نیازمند جامعه اقدام نموده و این اقدامات تاکنون نیز ادامه داشته است.
 
یونس ژائله با تشریح اهمیت موضوع و تأثیر بیماری کرونا در اقتصاد کشور و با یادآوری نقش بخش خصوصی کشور در حمایت از بخش‌های درمانی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک افزود: در چنین شرایط ویژه‌ای مردم و مسئولان و فعالان اقتصادی می‌بایست با همدلی و هم‌افزایی برای مقابله با این مسئله تلاش کنند.
 
او با اشاره به نقش حمایتی از واحدهای کوچک تولیدی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور و تشدید این بیماری وظیفه دولت در ایجاد و اختصاص بسته‌های حمایتی برای واحدهای کوچک ضروری بوده و این مهم می‌بایست با فرهنگ‌سازی در سایر سطوح جامعه نیز بکار گرفته شود.
 
ژائله با تأکید بر اینکه در چنین فضایی صاحبان صنایع و تجار نیز باید به مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهروندان عمل کنند، یادآور شد: شرایط فعلی ایجاب می‌کند تا بخش خصوصی در کنار مسئولان دولتی قرار گرفته و تا شکست کامل این ویروس در سطح کشور از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.
 
او در پایان از همه فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی درخواست کرد با کمک‌های خود تا شکست کامل کرونا مشارکت کنند.
(چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹) ۱۴:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها