شنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۸
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۳۰۵۹
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس فرآورده های لبنی

پگاه حامی مدافعان سلامت؛ اهدای محصول به ارزش بیش از یک میلیاردریال به کادر درمان کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران چهارشنبه ۲۰ فروردین ، همزمان با ولادت با سعادت امام زمان ( عج ) ، محموله شیر و فرآورده های شیری توسط شرکت صنایع شیر ایران به بیمارستان شهدای یافت آباد اولین سایت پذیرش و درمان کرونا در تهران اهدا شد.

پیش از این نیز ، محموله ها در فازهای مختلف به بیمارستان فیاض بخش یکی از بزرگترین سایتهای درمانی کرونا واقع در جنوب غرب تهران و سایر استانهای کشور از جمله بیمارستان حضرت علی اصغر ( ع ) شیراز ، بیمارستان ولی عصر  ( عج ) قائم شهر ،  بیمارستان رازی شهر رشت و اورژانس گیلان ، بیمارستانهای الزهرا و عیسی بن مریم ( ع ) اصفهان و مراکز درمانی استان قزوین ، فارس و آذربایجان غربی اهدا گردید .
ارزش ریالی این بسته های اهدایی که شامل محصولات فرا سودمند از جمله شیر استریل غنی شده با ویتامین D3 می باشد بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است .
این اقدام به دستور مهندس قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران - پگاه در حوزه تحقق رسالت اجتماعی و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و قدردانی معظم له از ایثارگری های کادر درمان کشور ، همچنین بیانات وزیر محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و تشریح اقدامات دولت برای مقابله با بیماری کرونا و حمایت از سنگربانان حوزه سلامت و نیز تدابیر مدیرعامل محترم صندوق بازنشگی کشوری صادر شد و در سایر مراکز درمانی کشور نیز تداوم خواهد داشت .
خانواده صنایع شیر ایران - پگاه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در جبهه تولید با تمام توان و ظرفیت در کنار کادر درمان ایستادگی و سلامتی را به این فرشتگان زمینی در حوزه درمان اهدا می نماید .
(شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹) ۱۴:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها