پنج شنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۹۳۰۰۷
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس سرویس عمومی

علی بهزاد بر اثر بیماری کرونا درگذشت + زندگینامه

به گزارش فودنا، شادروان مرحوم "علی بهزاد" پیشکسوت رسانه و مدیر روابط عمومی در صنعت غذا و همچنین عضو انجمن متخصصین علوم و صنایع غذایی ایران به دیار حق شتافت

مرحوم علی بهزاد متولد 1333، محله دروازه دولاب تهران می باشد. دوران دبستان و دبیرستان را در تهران گذراند او بعد از دبیرستان، به پیشنهاد یکی از دوستانش وارد روزنامه کیهان شد و همانجا استخدام شد و مشغول به کار شد.
 
علی بهزاد یکی از مدیران برجسته روابط عمومی در صنایع غذایی بود وی تا سال 74 در روزنامه کیهان بود و با تغییر مدیریت کیهان در آن سال، از کیهان جدا شد و بلافاصله با پیشنهاد آقای بهروز فروتن بنیان گذار محصولات غذایی بهروز، وارد این شرکت شد و به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت بهروز شروع به فعالیت نمود. همزمان با اشتغال در شرکت بهروز، به عنوان مشاور روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت نیز فعالیت می کرد.
 
یکی از توصیه هایی که استاد بهزاد به مدیران شرکت ها داشت این بود که : " یا مدیر روابط عمومی نگیرید یا اگر می گیرید هم رده بالاترین سطح مدیریتی آن شرکت قرار گیرد تا بتواند مستقیما با مدیر شرکت در ارتباط باشد.

وی برای خانواده‌ی صنعت غذا، چهره ای آشنا، حوشنام و کوشا به شمار می آمد که در سه زمینه‌ی متفاوت روزنامه‌نگاری، روابط‌عمومی، گویندگی و اجرای همایش‌ها، همچنان خدمتگزارصنعت بود.

استاد بهزاد قلم شیوا و توانمندی داشت و ساده نویسی را باید شیوه ی او دانست. کتاب‌های «پیشگامان صنعت غذا» و «صد سال عشق» را تالیف کرد. ویراش کتاب‌های «دوست من سلام» و «همیشه برخاستن» از کارهای او بود که نخستین کتاب در زمینه ی کارآفرینی خانوادگی به شمار می آمد. یکی از ویژگی‌های این چهره‌ی خوشنام و شیکپوش، مهربانی و خوشرویی با همکاران به ویژه جوانان بود.

 

هرگاه  استاد بهزاد را می دیدیم بسیار خوش برخورد و با رویی باز کنرمان می نشست و به صحبت می پرداخت، او احترام زیادی برای اصحاب رسانه و خبرنگار قائل بود و خود را بیشتر از خانواده رسانه می دانست.

وی پس از 45 روز بیماری بر اثر ویروس کرونا در بیمارستان طالقانی تهران شب گذشته 20 فروردین 1399، مصادف با شب نیمه شعبان دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت

مجموعه فودنا این ضایعه را به خانواده وی و همچنین خانواده صنایع غذایی و رسانه تسلیت عرض می نماید.

روحش شاد و یادش گرامی

(پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹) ۱۶:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها