دوشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۸
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۲۹۴۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

تکمیل پلاک‌گذاری ماشین‌آلات برداشت غلات تا پایان سال ۹۹

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: تا پایان سال جاری، ۲۷۰ هزار دستگاه تراکتور و کمباین باقیمانده برداشت غلات پلاک‌گذاری خواهد شد.

کامبیز عباسی در رابطه با آخرین وضعیت پلاک‌گذاری تراکتورها و کمباین‌های کشاورزی، اظهار داشت: ما برای سال ۹۹ به دنبال این هستیم که تمامی تراکتورها و کمباین‌های برداشت غلات پلاک‌گذاری شوند.
وی افزود: با هماهنگی که با پلیس راهور و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت داشتیم، از ابتدای سال جاری کلیه ماشین‌ها و تجهیزات مشمول طرح پلاک‌گذاری، صاحب پلاک خواهند شد.
عباسی با اشاره به دریافت کارت سوخت برای تراکتورها و کمباین‌ها، خاطرنشان کرد: در رابطه با کارت سوخت هم در چندین استان به صورت پایلوت اجرا شد و تا پایان سال ۹۹ به تمام تراکتورها و کمباین‌های صاحب پلاک از طریق کارت سوخت تعبیه شده در فضای کارت‌بانک صاحبان ماشین‌آلات، سوخت تعلق خواهد گرفت.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی افزود: سوخت تعلق یافته بر اساس نوع عملیات، سطح زیر کشت و میزان مصرف ساعتی ماشین‌ها و طبق سهمیه و روالی که در حال حاضر بدون پلاک و کارت سوخت آن را دریافت می‌کنند، به صورت شناسنامه‌دار تعلق خواهد گرفت.
عباسی تصریح کرد: حدود ۲۷۰ هزار دستگاه از این تراکتورها و کمباین‌ها پلاک گذاری شده و پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال ۹۹ بتوانیم مابقی را که حدود ۲۷۰ هزار دستگاه دیگر است، پلاک‌گذاری کنیم.

(دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹) ۱۶:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها