چهارشنبه / ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۱
سرویس : آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس
کد خبر : ۹۲۸۰۲
گزارشگر : ۳۵۱۶
اقتصاد سبز آنلاین
سرویس آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس

تولید بسته‌های پروتئینی از بیوگاز مزرعه‌ای

معمولاً در فضای اطراف مزارع کشاورزی بیوگازهای مختلفی منتشر می‌شوند که بدون استفاده باقی‌مانده و پس از مدتی با توجه به شرایط مختلف آب و هوایی از بین می روند.

معمولاً در فضای اطراف مزارع کشاورزی بیوگازهای مختلفی منتشر می‌شوند که بدون استفاده باقی‌مانده و پس از مدتی با توجه به شرایط مختلف آب و هوایی از بین می روند.
 
حال یکی از شرکت‌های بزرگ تولید انواع بسته‌بندی مواد غذایی و خوراکی در کانادا به تازگی از این بیوگاز مزرعه‌ای، بسته‌های پروتئینی یا بیوپلاستیک را تولید کرده است که می‌تواند برای نگهداری و بسته‌بندی انواع گوشت، مرغ، سایر مواد غذایی، دانه‌های خوراکی و محصولات کشاورزی بسیار مفید و مثمرثمر باشد. این بسته پروتئینی از فشردگی بیوگازها در آزمایشگاه‌های صنعتی تولید شده که به‌عنوان یک ماده تقویتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزان متان در این بیوگاز مزرعه‌ای در اثر باکتری‌های معلق هوا بسیار بالاست که همین حجم می‌تواند به ساخت این بسته‌های جدید کمک شایانی کند. همچنین از این بسته‌های بیوپلاستیک می‌توان برای نگهداری طولانی مدت انواع گوشت و مرغ نیز استفاده کرد، چرا که این بسته‌ها قدرت تقویت کننده فوق‌العاده‌ای دارند و برای افزایش طراوت و تازگی گوشت بسیار مفید خواهند بود. از دیگر مزیت‌های این بسته‌بندی جدید، قیمت ارزان و تولید انبوه آن است که در هر بازاری به‌راحتی قابل دسترس خواهد بود. بیش از ۸۰ درصد مزارع کشاورزی از این بیوگازها با ترکیب متان برخوردارند که کشاورزان می‌توانند از آن نهایت استفاده را ببرند.
(چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹) ۱۱:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها