سه شنبه / ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۷
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۹۲۸۰۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

واکسیناسیون پنج هزار و ۶۰۰ راس دام در مناطق سیل زده

دیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی اعلام کرد: واکسیناسیون تعداد پنج هزار و ۶۰۰ راس دام و تهیه و توزیع پنج هزار دوز واکسن بخشی از اقدام های این وزارتخانه در مناطق سیل زده اخیر در هفت استان کشور است.

سیدمحمد موسوی افزود: تخلیه آب از سطح ۶ هزارو ۱۰۰ هکتار اراضی کشاورزی، مرمت و بازگشایی ۱۵۳ کیلومتر جاده بین مزارع، تامین و توزیع  ۲۰۰ تن علوفه، ۵۰ تن آرد و ۱۴۰ پاکت سیمان از اقدام های این وزارتخانه در استان‌های سیل زده اخیر که شامل فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کرمان، خراسان جنوبی و جنوب کرمان برشمرد.
به گفته وی، دفن بهداشتی دو هزارو ۳۹۵ راس دام و ۱۱ هزارو ۴۶۰ قطعه طیور، جابجایی موقت دو هزارو ۳۹۵ راس دام و درمان ۵۸ راس دام، سمپاشی ۷۹۰ واحد و ضدعفونی ۶ هزارو ۴۴۰ متر مربع اماکن دامی از دیگر اقدام های انجام شده است.
به گزارش ایرنا، بارندگی های شدید فروردین ماه امسال در برخی از استانها مشکلاتی به وجود آورد و این بارش های شدید در استان هایی از جمله هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان و کرمان  سبب وقوع سیل در بعضی از استان ها و وارد شدن خسارت به برخی زیرساخت ها، مسدود شدن برخی راه‌های فرعی و روستایی شد.
 
(سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹) ۱۶:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها