شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۱
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۹۲۶۹۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

قیمت دل و جگر نسبت به گذشته تغییری نکرده است

شیرازی گفت: در حال حاضر تقاضایی برای جگر وجود ندارد و هیچ گونه افزایش قیمتی هم نداریم.

غلامحسن شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه در رابطه با آخرین وضعیت کسب و کار در واحد‌های عرضه دل، جگر و قلوه گفت: تمام جگرفروشان در شهر تهران تعطیل کرده‎اند و تنها تعداد معدودی از آن‌ها فعالیت می‌کنند که عملا هیچ مشتری ندارند.
او بیان کرد: تمام جگرفروشان در شهر تهران تمام موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند و ما نظارت کامل بر کار آن‌ها داریم. پس از شیوع ویروس کرونا شدت رعایت موارد بهداشتی بیشتر از قبل شده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه بیان کرد: هم اکنون میزان تقاضا برای گوشت به شدت کاهش یافته است و این موضوع عاملی شده تا میزان کشتار کاهش یابد، در نهایت با کاهش میزان کشتار میزان عرضه جگر هم در بازار کاهش می‌یابد.
شیرازی با بیان اینکه ۷۰۰ تا ۸۰۰ واحد صنفی فروشنده دل جگر و قلوه در تهران فعالیت می‌کنند، گفت: در حال حاضر به دلیل کمبود تقاضا، واحد‌های صنفی برای گذران امورات خود اقدام به فروش قارچ، کتف و مواد خوراکی از این نوع کرده‎اند.
او با تاکید بر اینکه قیمت دل و جگر نسبت به گذشته تغییری نکرده است، گفت: تقاضایی برای جگر وجود ندارد و هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم و قیمت‌ها همچون گذشته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه درباره جلوگیری از فروش دل، جگر و قلوه در حاشیه خیابان‌ها، گفت: با فروش خیابانی دل و جگر در برخی از معابر تهران برخورد می‌کنیم و طبق جلسات برگزار شده، قرار است تا دست‌فروشی دل، جگر و قلوه به دلیل عدم نظارت بهداشتی و کیفیت پایین محصولات عرضه شده، از سطح معابر اصلی جمع شود.
شیرازی با تاکید بر اینکه مردم نباید تحت هیچ شرایطی از کنار جاده‌ها و مراکز غیر مجاز گوشت خریداری کنند، گفت: هیچ گونه نظارتی بر فرآیند کشتار این دام‌ها نیست و ممکن است به سبب وجود آلودگی، مصرف‌کنندگان دچار مشکل شوند.

(شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹) ۱۱:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها