سه شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۴
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۹۲۳۹۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

عرضه ۲۰ هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در روزهای پایانی سال در کشور

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۲۰ هزارتن گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد طی روزهای پایانی سال در کشور خبر داد.

رضا سالمی گفت: ستاد تنظیم بازار مصوب کرد 10 هزار تن گوشت گوساله منجمد و 10 هزار تن گوشت مرغ منجمد در روزهای پایانی سال از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان میوه و تره‌بار، تعاونی‌های مصرف اتکا، فرهنگیان، امکان، تعاونی‌های مصرف محلی و ادارات سراسر کشور توزیع شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با توجه به موضوع شیوع بیماری کرونا و حضور کمتر مردم در مکان‌های عمومی اصناف سطح شهر نیز درگیر این طرح شدند تا محصولات مزبور را با شرایط راحت تری به دست مصرف‌کنندگان برسانند.
 
وی افزود: گوشت گوساله منجمد وارداتی ( سردست بدون استخوان) با قیمت 38 هزار تومان و مرغ منجمد به قیمت 11 هزار و 600 تومان در اختیار اصناف قرار می گیرد و واحدهای صنفی هم موظفند به ترتیب گوشت قرمز و مرغ منجمد را با نرخ های 40 و 12 هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه کنند.
 
سالمی تصریح کرد: قیمت مصوب مرغ گرم نیز 12 هزار و 900 تومان است که در میادین میوه و تره بار و سایر مراکز توزیع و عرضه می شود.
 
وی ادامه داد: به طور کلی از مجموع 10 هزار تن گوشت قرمزی که ستاد تنظیم بازار مصوب کرده سه هزار تن مربوط به استان تهران است.
 
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران اظهارداشت: مصرف روزانه گوشت قرمز استان تهران در شرایط عادی 350 تا 400 تن است.
 
وی گفت: روزانه 150 تا 200 تن گوشت گوساله منجمد در استان تهران مصرف می‌شود.
 
(سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸) ۱۰:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها