یکشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۴
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۲۱۷۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
تسنیم
سرویس فرآورده های لبنی
مدیرکل دامپزشکی استان همدان:

ویروس کرونا لبنیات را آلوده نمی کند

مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: ویروس کرونا هیچ ارتباطی به گوشت و لبنیات ندارد و به هیچ عنوان سبب آلودگی گوشت، مرغ و لبنیات نمی شود.

محمود رضا رسولی در گفت وگویی، با بیان اینکه در فضای مجازی و منابع غیر رسمی مطالبی مبنی بر تاثیر کرونا بر آلودگی گوشت و مرغ منتشر شده است، ابراز کرد: به هیچ عنوان ویروس کرونا از انسان به حیوان منتقل نمی شود.
وی با تاکید بر اینکه از روزی که موارد مشکوک به کرونا در کشور دیده شد نظارت های بهداشتی ما در کشتارگاه ها و دامداری ها دو چندان شده است، اظهار داشت: این سخت گیری برای جلوگیری از ابتلای کارکنان به کرونا و حفاظت فردی کارکنان است.
آلودگی گوشت ها به کرونا تکذیب شد
مدیرکل دامپزشکی استان همدان تصریح کرد: در راستای کاهش شیوع و بروز کرونا به کمک بخش بهداشت رفتیم و اقداماتی نظیر ارائه نکات آموزشی و بهداشتی به کلیه کارکنان کشتارگاه ها، دامداری، لبنیاتی ها و غیره را انجام دادیم.
رسولی با بیان اینکه مردم خیالشان راحت باشد که ما همواره مراقب سلامت گوشت و لبنیات مصرفی مردم هستیم، عنوان کرد: نیروهای ما به صورت روزانه در حال رصد و بازرسی از کشتارگاه ها، مراکز جمع آوری شیر و لبنیاتی های سنتی سطح شهر هستند و با متخلفان برخورد جدی می شود.
وی از مردم خواست به شایعات فضای مجازی بی توجه باشند و اخبار موثق را فقط از منابع رسمی و صدا و سیما دریافت کنند.
(یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸) ۱۰:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها