پنج شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۶
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۲۰۹۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس کسب و کار، برندینگ

جایزه شهروند به خریدهای کوچک

فروشگاه زنجیره ای شهروند درجشنواره بزرگ نوروزی که از اول اسفند ماه تا پانزدهم فروردین 99 اجرا می شود، 1399 قلم کالا رابا 10 تا 50 درصد تخفیف به مشتریان خود عرضه می کند.

قرائی مدیر روابط عمومی شهروند گفت: امسال تفاوت بزرگی که جشنواره تخفیف های نوروزی شهروند با سایر جشنواره هایی ازاین دست دارد این است که به همه مشتریان شانس حضور درقرعه کشی و بهره مندی از جوایز متعدد این دوره داده می شود، به این شکل که شرایطی فراهم شده تا همه مشتریان با یک خرید کوچک نیز امکان شرکت درقرعه کشی را پیدا می کنند و شعار این کمپین که "یک خرید کوچک، هزاران جایزه" است، محقق می شود.
 
در این دروه به مناسب سال جدید، 1399 قلم کالا با تلاشی که مدیریت مجموعه در تعامل با تامین کننده ها داشته شامل تخفیف هایی بین 10 تا 50 درصد شده است که گستردگی اقلام کالایی درجهت رفاه هرچه بیشتر مشتریان و تامین همه ی نیازهای آنها درسبد خریدشان است.
 
حضور برندهای مختلف تولید داخل در بخش های صنایع غذایی و شوینده ها و اقلام مصرفی و حتی لوازم خانگی در این جشنواره ویژگی این دوره است که در کنار تخفیف های ارائه شده امکان و شرایط خرید مطلوب را برای مشتریان فراهم کرده است.
 
وی تصریح کرد: قرعه کشی در دو مرحله انجام می شود که یکی ویژه اعضاء باشگاه مشتریان شهروند است و به ازای هر 300 هزارتومان خرید یک شانس به آنها تعلق می گیرد و زمان برگزاری 17 اسفند و فروردین 99 خواهد بود. جوایز نیز شامل هفت دستگاه خودرو 206، کمک هزینه خرید خودرو تا سقف 26 میلیون تومان وهمچنین 100 دستگاه پلی استیشن و 5 دستگاه دوچرخه و سایر جوایز نقدی وغیر نقدی دیگر می شود.
 
وی به اهمیت ایجاد شرایط شاد خرید و تامین رفاه و آرامش مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای شهروند تاکید کرد و افزود: همه تلاش کارکنان و مدیران مجموعه در راستای تحقق این هدف معطوف شده است.
 
وی از کسب تندیس برند برتر توسط فروشگاه زنجیره ای شهروند درحوزه ی عمل به مسئولیت اجتماعی درششمین همایش تقدیر از چهره های صنعت خرده فروشی که دربهمن ماه برگزارشد خبر داده و افزود: به دلیل مشارکت در حوادثی که اخیرا در کشور رخ داده بود شهروند موفق به اخذ این نشان شده است. همچنین برای ایجاد بیشترین فرصت شغلی در بین سایر فروشگاه های زنجیره ای کشور مورد تجلیل قرار گرفت.
 
وی در پایان از برپایی این کمپین در بخش های مختلف رسانه برای اطلاع رسانی به مخاطبان خبر داده و افزود: برپایی نشست های خبری و حضور گسترده در شبکه های اجتماعی و هچنین ارسال پیامک برای اعضای باشگاه مشتریان و... امکان اطلاع یابی از جزییات را برای مخاطبان فراهم کرده است و همچنین سایت فروشگاه برای افرادی که به هر دلیل تقاضای خریدهای غیرحضوری داشته باشند فعال و آماده خدمات رسانی است.
(پنج شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها