پنج شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۳
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۲۰۹۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس کسب و کار، برندینگ

تولید شیرنارگیل رامک ​با فرآیند ESL

شرکت AdOne ایده پردازی و اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی جدید برند رامک را با محوریت معرفی محصول جدید این برند “شیرنارگیل” برعهده گرفت.

سیمین ولی خانی مدیرپروژه رامک از شرکت AdOne درباره فعالیت‌های تبلیغاتی جدید گفت: چندی است رامک محصول جدیدی را به بازار ارائه کرده است. شیرنارگیل محصول تازه رامک است که با فرآیند فرا پاستوریزه (ESL) تولید می‌شود و در آن تکه‌های نارگیل وجود دارد. فرآیند تولید و وجود تکه‌های طبیعی نارگیل در محصول باعث تمایز محصول جدید رامک با مابقی محصولات مشابه در بازار شده است. رامک تصمیم دارد، محصول جدید خود را به عنوان یک میان وعده‌ی مغذی به مخاطبان معرفی کند.
 
رامک به منظور معرفی محصول تازه‌ی جدید فعالیت‌های تبلیغاتی را تدوین و اجرا کرده است. در این فعالیت‌ها رامک گروه مخاطبان بزرگسال را هدف قرار داده است. فعالیت‌های تبلیغاتی رامک بر رسانه‌های محیطی و دیجیتال متمرکز شد. رسانه‌های دیجیتال به عنوان حمایت‌کننده‌ی رسانه‌های محیطی در این سری فعالیت‌ها در نظر گرفته شده بودند.
 
ولی خانی درباره کانسپت فعالیت‌های تبلیغاتی رامک گفت: شیرنارگیل طعم نوستالژی دارد و خوردن آن یادآور طعمی قدیمی است که اکثر افراد را به یاد کودکی‌شان می‌اندازد. به همین دلیل کانسپت ” کودک درون” به پیشنهاد تیم رامک برای فعالیت‌ها در نظر گرفته شد. آرت ورک‌های محیطی کمپین تبلیغاتی رامک نیز بر اساس همین کانسپت طراحی شدند. در این آرت ورک‌ها تصاویری از افراد بزرگسال با لباس رسمی نشان داده شد که حین خوردن محصول کارهای بامزه‌ای انجام می‌دهند. برای مثال: در یکی از آرت‌ورک‌ها آقایی با لباس رسمی نشان داده شد که حین خوردن محصول پشت میزکارش در حال نقاشی کشیدن است. همراستا با تبلیغات محیطی، ویدیوی هم تهیه شد. ویدیوی مورد نظر با حضور چندتن از اینفلوئنسرها تهیه شد. در این ویدیو، اینفلوئنسرها به مخاطبانشان پیشنهاد می‌کنند که با خوردن محصول شیرنارگیل به دوران کودکی سفر و مانند همان دوران کارهای بامزه و عجیب کنند.
 
شعار: “خوشحال و شیر و نارگیلیم، قدر رامک را می‌دانیم” برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شد. شعاری که برگرفته از ترانه‌ی معروف و قدیمی دهه‌ی شصتی‌ها” خوشحال و شاد و خندانیم، قدردنیا را می‌دانیم” است. برایمان مهم بود که مخاطبان شعار را به درستی به ترانه‌ی قدیمی وصل و آهنگ آن را در ذهنشان تداعی کنند. برهمین اساس رویدادی برگزار و گروه آکاپلا با حضور در میان مخاطبان شعار را با آهنگ خاطره انگیز زمزمه و در انتها شعار تبلیغات محیطی را خوانند. بنابراین رویداد به منظور ایجاد آگاهی نسبت به شعار تبلیغاتی برگزار شد. ویدیوهای از رویداد تهیه و در فضای مجازی منتشر شد. رویداد مورد نظر در درگیر کردن مخاطبان با کانسپت کودک درون کمک بسزایی کرد. همراستا با انتشار ویدیوها، پست‌های نیز متناسب با کانسپت در صفحه‌ی اینستاگرامی رامک ESL منتشر شد. برای پست‌ها کپشن‌های که القاء کننده‌ی کودک درون است، نوشته و منتشر شد. همراستا با این فعالیت‌ها، مسابقاتی نیز در دیجیتال برگزار شد. اطلاع رسانی درباره این مسابقات از طریق صفحات اینستاگرامی که مخاطبان جنوب کشور را در برگرفته‌اند انجام شد. محتوای دیجیتال در صفحه ESL رامک منتشر شد. KPI کمپین خوب و آمارها نشان از اجرای خوب کمپین داشتند. پیام‌های مخاطبان نیز نشان داد که کمپین به هدف از پیش تعیین شده خود نزدیک شده است. تبلیغات محیطی رامک بر بخش جنوبی کشور و فعالیت‌های بخش دیجیتال علاوه بربخش جنوبی کشور مخاطبان تهران و کرج را نیز در برگرفتند. ایده‌پردازی فعالیت‌های تبلیغاتی رامک با همراهی آژانس ۱۰۰۱ برندینگ انجام شده است.
 
سحرمکی از آژانس AdOne در انتها افزود: کانسپت کودک درون از طرف تیم رامک پیشنهاد شد. تیم ما پس از دریافت کانسپت شروع به ایده‌پردازی برای فعالیت‌های تبلیغاتی کرد.
 
 
 
درباره تکنولوژی ESL نیز باید بگویم: تکنولوژی فراپاستوریزه ESL یکی از روش‌های روز دنیا است که تولیدکنندگان برای حفظ ماندگاری بیشتر شیر از آن استفاده می‌کنند. رامک نیز به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در حال استفاده از این تکنولوژی است.
 
درباره شعار لازم است به نکته اشاره کنم، رامک از طریق شعار تبلیغاتی به مخاطبان می‌گوید: لازم است گاهی خود را از بند دغدغه‌های روزمره رها و با خوردن یک محصول نوستالژی به دوران کودکی بازگردید.
(پنج شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها