پنج شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۷
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۹۲۰۸۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

نان حجیم سال آینده گران نمی شود

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم گفت: اگر دولت، قیمت آرد و گندم را ثابت نگه دارد قیمت نان در سال آینده افزایش نمی‌یابد.

محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی درباره وضعیت قیمت نان در بازار اظهار کرد: اگر دولت، قیمت آرد و گندم را ثابت نگه دارد قیمت نان در سال آینده افزایش نمی‌یابد.
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی ادامه دادَ: گندم و آرد بیشترین مصرف کننده و بزرگترین مواد اولیه است که اگر دولت، قیمت آن را ثابت نگه دارد افزایش قیمتی برای آن نخواهیم داشت.
کرمی با اشاره به اینکه کمبود گندمی طی سالیان گذشته نداشتیم، اظهار کرد: این در حالی است که در بحث گندم به خودکفایی رسیده ایم.
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی بیان کرد: باتوجه به اینکه اولین محموله گندم از روسیه وارد کشور شده و تقریبا به بیشتر استان‌های کشور فرستاده شده است به نظر می‌رسد که در سال آینده از نظر کیفی و کیفی مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.
به گفته کرمی، به نظر می‌رسد که با وارد شدن گندم خارجی در کشور، کیفیت خوبی در سال آینده برای نانوایان وجود داشته باشد.
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به اینکه بر اینکه نان‌های حجیم و نیمه حجیم، یکی از نان‌های پرمصرف در جهان است، افزود: با رشد شهرنشینی در ایران، تولید و مصرف این دسته از نان‌ها، رونق یافته و عرضه آن بیشتر شده است.
کرمی  با اشاره به اینکه نیرو‌های نظارتی بر تمام نانوایی‌ها نظارت دارند، اظهار کرد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ و فروش با قیمت‌های غیرمتعارف، آن را به نزدیکترین اتحادیه نانوایی خود اطلاع دهند تا بتوان به آن رسیدگی کرد.
 
(پنج شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸) ۰۸:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها