چهارشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۴
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۹۲۰۵۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

فروش گوشت مخلوط گوسفندی بالاتر از ۹۰ هزار تومان تخلف است

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: گوشت مخلوط گوسفندی تاکنون با قیمت کیلویی ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان عرضه می‌شده که عرضه بیش از این قیمت مصداق تخلف است.

عباس تابش با بیان اینکه سازمان حمایت با فروش گوشت مخلوط گوسفندی فراتر از کیلویی ۹۰ هزار تومان حتماً برخورد خواهد کرد، از مسئولان وزارت جهادکشاورزی خواست ادله خود را برای تعیین قیمت دام زنده و گوشت قرمز ارائه کنند.
وی اضافه کرد: امروز خبری مبنی بر افزایش قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ منتشر شد که با پیگیری‌های ما مشخص شد یک تا دو کشتارگاه هزینه کشتار مرغ را افزایش داده اند که با برخورد لازم، قیمت گوشت مرغ به قیمت قبل بازگشت.
تابش با اشاره به اینکه تا چند روز پیش از ناحیه کاهش قیمت دام زنده و کاهش قیمت گوشت قرمز در فشار بودیم، گفت: امروز افرادی برای سودجویی خود، ویروس کرونا را عامل اختلال در حمل و نقل و آلایش دام عنوان و به افزایش قیمت اقدام کردند که لازم است اعلام کنم همکاران من در سطح بازار حضور دارند و با هرگونه حواشی در قیمت گوشت قرمز به بهانه ویروس کرونا برخورد شدید خواهند کرد.
وی افزود: آنقدر گوشت قرمز موجود داریم که اگر گوشت موجود در بازار کفاف ندهد و عده‌ای بخواهند سو استفاده کنند با عرضه ذخایر گوشت قرمز، بازار را اشباع خواهیم کرد. 
 
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۴:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها