دوشنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۹
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۹۲۰۰۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس رستوران ها و کافه

ویروس کرونا مراجعه به رستوران‌ها را کاهش داد

رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس گفت: هم اکنون تعداد مشتریان در رستوران‌ها کم شده است که علت این امر را می‌توان شیوع ویروس کرونا دانست.

سیدعلی اصغر میر ابراهیمی رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس درباره وضعیت رستوران داران و شیوع کرونا اظهار کرد: هم اکنون تعداد مشتریان در رستوران‌ها کم شده است که علت این امر را می‌توان شیوع ویروس کرونا دانست.
رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس ادامه داد: به تمام کارگران و کارمندان خود توصیه کردیم که حتما از دستکش موقع کار استفاده کنند؛ و تمام کار‌های نظافتی را در رستوران انجام دهند.
میرابراهیمی در پاسخ به این پرسش که این ویروس توانسته باعث تعطیلی رستوران داران شود یا خیر؟ گفت: ویورس کرونا باعث تعطیلی رستوران داران نشده است، اما تعداد مشتریان کاهش پیدا کرده است.
رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس با تاکید بر اینکه هم اکنون ۸۵۰ تا ۹۰۰ واحد رسمی مجوزدار در تهران مشغول به فعالیت اند تصریح کرد: این در حالی است که ۲۰۰ واحد دیگر در دست اقدام است.
گفتنی است؛ ما اصلا مورد خاصی برای لغو نداریم. تشویش اذهان عمومی هم نمی‌کنیم. ما وظیفه داریم خدمات و مجالسی را که درخواست مردم هست، برگزار کنیم. من اصلا نمی‌دانم این ویروس کرونا چه‌چیزی هست. هیچ‌کسی نخواسته است که مراسمش لغو شود. ما هم که وزارت بهداشت نیستیم. چرا بیخودی اذهان مردم را تشویش می‌کنید؟!»
 
(دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸) ۱۶:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها