چهارشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۹۱۸۸۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
تسنیم
سرویس سرویس عمومی
قائم‌مقام خانه کشاورز:

راه نجات اقتصاد ایران از شکوفایی کشاورزی می‌گذرد

قائم مقام خانه کشاورز گفت: به مجلس آینده توصیه می کنیم، برای رونق بخش کشاورزی طرح و برنامه ویژه داشته باشد، چرا که راه نجات اقتصاد ایران از شکوفایی کشاورزی می‌گذرد.

عنایت الله بیابانی قائم مقام خانه کشاورز  درباره اولویت های بخش کشاورزی در مجلس شورای اسلامی آینده اظهار کرد: جامعه کشاورزی به نمایندگان مجلسی برای  دور آینده رای خواهند داد که برای ارتقای بخش کشاورزی کشور تلاش می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه اقتصاد مترقی دنیای امروز  از کشاورزی شروع شده است افزود: در صورتی که کشاورزی اقتصادی داشته باشیم، اقتصاد کشور نیز شکوفا خواهد شد.
 
قائم مقام خانه کشاورز ادامه داد: کشاورزی کشور با توجه به تولیدات متنوعی که دارد می‌تواند اقتصاد کشاورزان و کشور را شکوفا کند که مستلزم آن فراهم آمدن شرایط خوب برای بازار رسانی و صادرات محصولات کشاورزی است.
 
 
بیابانی اظهار داشت: در اطراف ایران کشورهای مختلفی نیازمند خرید محصولات کشاورزی ایران هستند به طوری که کشورهای حوزه CIS بازار مناسبی برای محصولات کشاورزی ایران هستند.
 
وی با بیان اینکه در این فصل محصولاتی مانند مرکبات، سیب و انگور بازار مناسبی در روسیه دارد اظهار داشت :ایران با 17 ساعت راه دریایی می تواند محصولات خود را به بازار بزرگ روسیه صادر کند و در مقایسه با دیگر کشورها شرایط ایده آلی برای ما فراهم است.
 
بیابانی اظهار داشت: در صورتی که اقتصاد کشاورزی شکوفا شود و صنایع تبدیلی-تکمیلی این بخش رونق بگیرند، اشتغال مناسبی نیز ایجاد خواهد شد.
 
 وی در پایان صحبت های خود تاکید کرد که نمایندگانی که برای حضور در مجلس انتخاب می شوند باید تخصص و تعهد لازم را داشته باشند و وعده هایی که به جامعه کشاورزی می دهند را نباید فراموش کنند.
(چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸) ۰۹:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها