یکشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۰:۰۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۹۱۸۰۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی کوچک، مسیر رونق تولید

نمایشگاه عرضه مستقیم با هدف تأمین مایحتاج شهروندان در روز‌های پایانی سال و حمایت از واحد‌های تولیدی کوچک مناطق مختلف کشور، آغاز بکار کرد.

با هدف تأمین مایحتاج شهروندان در روز‌های پایانی سال و حمایت از تولید کنندگان و واحد‌های تولیدی کوچک مناطق مختلف کشور، نمایشگاه و جشنواره عرضه مستقیم کالا  در  مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آغاز بکار کرد.
در این نمایشگاه و جشنواره تولیدکنندگان استان‌های مختلف کشور، انواع ملزومات عفاف و حجاب، محصولات غذایی، پوشاک، مواد شوینده و کیف و کفش، پوشاک مردانه، زنانه، بچه گانه، آجیل و خشکبار، فرش، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، چراغ‌های تزئینی و دیگر ملزومات مورد نیاز شهروندان را عرضه کرده اند.
در نمایشگاه و جشنواره عرضه مستقیم کالای مصلی، بیش از ۳۵۰ تولید کننده داخلی، اجناس و تولیدات خود را تا ۲ اسفند ماه در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
همه کالا‌ها و اجناس عرضه شده در نمایشگاه و جشنواره عرضه مستقیم کالا که با هدف حمایت از تولید داخلی و تأمین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان در ایام پایانی سال برگزار می‌شود، با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی به فروش می‌رسد.
در این نمایشگاه و جشنواره همچنین مواد پروتئینى، گوشت مرغ، گوشت قرمز و ماهى، مواد غذایى، مواد شوینده و دیگر ملزومات مرتبط به آغاز سال نو عرضه و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
تلاش‌های بسیاری صورت گرفته تا این نمایشگاه تفاوت‌های محتوایی و کیفی هم از نظر تنوع و تخفیف اجناس و طراحی غرفه‌ها در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نسبت به دوره‌های قبل داشته باشد.
نمایشگاه و جشنواره عرضه مستقیم کالا تا دوم اسفند ماه در ایام هفته از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۱ و جمعه‌ها از ساعت ۱۳ الی ۲۱ (۹ شب) پذیرای شهروندان است.
 
(یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸) ۲۰:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها