شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۰
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۹۱۶۳۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
خبرآنلاین
سرویس صنعت برنج و ماکارونی

تجربه خرید برنج با گیلان کشت

خرید برنج تجربه ای است که بسیاری از ما در طول عمر خود بارها آن را تجربه خواهیم کرد. در واقع کیفیت مناسب برنج، استانداردی است که تمامی افراد در حین خرید این محصول به آن توجه می کنند و همه دوست دارند برنجی را خرید کنند که علاوه بر کیفیت پخت عالی، عطر و طعمی مناسب داشته باشد.

من به عنوان یکی از پخش کننده های مواد غذایی در شهر خود فعالیت داشتم و یکی از محصولاتی که آن را تهیه و در بین مشتری های خرده و عمده خود پخش می کردم برنج بود. 
مدتی بود که در زمینه پخش برنج دچار مشکل شده بودم و از هر برندی که این محصول را خریداری می کردم باز مورد انتقاد مشتریان و حتی خانواده خودم که از این محصولات استفاده می کردند، قرار می گرفتم. با من همراه باشید تا ببینید چطور موفق به حل این مشکل  با گیلان کشت شدم.
یکی از مشتریان از کیفیت پخت برنج، یکی از عطری آن، یکی از طعم و یکی از قیمت آن ایراد می گرفت. این مساله باعث کاهش فروش برنج من شده بود و برای همین تصمیم گرفتم به هر نحوی که شده انتظارات مشتریان خود را برآورده کنم. بهترین فکری که در آن زمان به ذهنم رسید این بود که برای خرید برنج از افراد مطلع و آگاه مشاوره بگیرم.
از آنجائیکه در شهرمان کسی نبود که برای خرید برنج به من مشاوره دهد تصمیم گرفتم برای خرید برنج از فروشندگان شمال کشور مشاوره بگیریم. در طی تماس های تلفنی با تعدادی از آنها چندین برند برنج ایرانی برای من ارسال شد و من آنها را بین مشتریان خود پخش کردم اما این بار هم نتوانستم در فروش برنج موفق شوم زیرا پس از خرید برنج توسط مشتریان مشخص شد که تمامی برنج مخلوط هستند و یا همه کیفیت های پختی و عطری را با هم ندارند. در نهایت تصمیم گرفتم شخصا برای خرید برنج به استان گیلان سفر کنم.
سفر به گیلان و خرید برنج از برند گیلان کشت
خرید برنج باکیفیت مساله ای بود که من مدت ها درگیر آن بودم برای اینکه بتوانم در خرید خود از شهر رشت موفق شوم به سراغ یکی از اقوام دور خود در این شهر رفتم و مسئله پیش آمده را با او در میان گذاشتم.
 او گفت در گیلان می توانی برندهای مختلفی از برنج را تهیه کنی اما، بهترین و معروف ترین برند برنج استان گیلان، برند گیلان کشت است. با اینکه این دوست مرا تا حدود زیادی راهنمایی کرده بود از او خواستم جایی را به من معرفی کند که بتوانم برنج پخته شده این برند را تست کنم. او گفت ما در خانه همیشه از برند گیلان کشت برنج تهیه می کنیم و من را برای نهار به خانه خود دعوت کرد. حوالی ظهر بود که با او به منزلش رفتیم.
 از بدو ورود به خانه می توانستی عطر گیج کننده ای از برنج در حال پخت را استشمام کنی، وارد خانه شدیم و با عطر گیج کننده برنج در حال پخت، صبر من برای تست طعم و کیفیت پخت آن کمتر می شد. طول نکشید که خانم خانه سفره نهار را پهن کرد و دیس پلو با دانه های بلند و یکدست مرا شگفت زده کرد. وقتی برای اولین بار طعم این برنج را چشیدم به یاد برنج های اصیل ایرانی افتادم که در کودکی گاها آنها را مصرف می کردیم.
دیگر از انتخاب خود کاملا مطمئن شدم و عصر همان روز به نمایندگی فروش برنج گیلان کشم رفتم و خرید خود را از نمونه های مختلف این برنج مثل برنج صدری، هاشمی، قهوه ای، دودی و غیره انجام داده و به شهرمان برگشتم. پس از پخش برنج ها در بین مشتریانم در کمتر از یک هفته دو برابر محصولی که پخش کرده بودم به من سفارش داده شد، و من توانستم بعد از سال ها رضایت مشتریان خود را جلب کنم.
خرید برنج از برند گیلان کشت برای من تجربه ای بسیار سودمند بود چون من پس از مدتی فروش خود را بر روی پخش برنج گیلان کشت متمرکز کردم و امروزه به عنوان یکی از نمایندگان رسمی فروش برنج گیلان کشت فعالیت دارم و افتخار دارم محصولی را عرضه می کنند که بهترین کیفیت را دارد.
شما هم می توانید برای خرید برنج اصل و درجه یک ایرانی با سایت گیلان کشت مراجعه کنید
https://gilankesht.ir/product-category/products/
 
(شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸) ۱۴:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها