چهارشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۱:۱۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۹۱۵۸۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس سرویس عمومی

کالاهای اساسی و نهاده‌ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شود

سرپرست وزارت جهاد کشاوررزی با اشاره به اینکه از نظر واردات ۲ گروه کالای اساسی داریم، گفت: برنج و گندم و نهاده‌هایی مانند آفت کش‌ها، انواع بذرها و مکمل‌های دام و طیور که برای تولید به کار می‌روند با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شوند.

عباس کشاورز روز چهارشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های  کشاورزی اتاق‌های بازرگانی استانهای کشور در اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: کالاهای دیگر که شامل محصولات اساسی نیستند و دولت دخالتی در تنظیم قیمت آن‌ها ندارد مانند گوشت و حبوبات و چای و کره با قیمت نیمایی وارد می‌شوند که این سیاست به نفع حمایت از تولیدات داخلی مورد تجدید نظر قرار می‌گیرد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: امروز ذخایر راهبردی و نهاده‌های دام و طیور و محصولات اساسی به حد کافی دیده شده و هیچ مشکلی در این راستا نداریم.
وی اضافه کرد: قیمت برخی از محصولات مانند گوشت قرمز و گوشت مرغ در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
نخستین نشست مشترک روسای کمیسیون کشاورزی اتاق های بازرگانی سراسر کشور امروز با حضور سرپرست وزارت کشاورزی و روسای کمیسیون‌های کشاورزی اتاق های بازرگانی کشور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
این نشست با هدف بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه کشاورزی استان‌های مختلف از جمله خرید تضمینی، نبود آمار دقیق تولید محصولات برای تعیین قیمت و صادرات و مسائل مربوط به حوزه آب برگزار شد.
 
(چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸) ۲۱:۱۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها