دوشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۸:۲۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۱۵۵۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایرنا
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان ارزان به باغداران آسیب‌دیده از سیل بلوچستان

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات صفر درصد برای جبران بخشی از ضرر و زیان‌های وارده به بخش کشاورزی به باغداران آسیب‌دیده از سیل جنوب سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است.

اصغر نورالله‌زاده اظهار داشت: مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان در سیلاب خسارت های زیادی دیده اند برای همین منظور به طور جدی ورود و بخشی از مشکلات آنها را مرتفع خواهیم کرد.
وی افزود: هم اینک طرح مجتمع تفریحی اقامتی و رستوران با ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات، طرح پرورش شترمرغ با ۶۰ میلیارد ریال و طرح تولید مواد شوینده با ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در حال کار هستند که بخشی از حمایت های این صندوق به طرح های اشتغالزایی است.
وی ادامه داد: طرح پرورش شتر مرغ و تولید مواد شوینده برای دهه فجر آماده افتتاح است و سایر طرح ها نیز بزودی پس از تکمیل به بهره برداری می رسند.
وی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید چابهار به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در سال گذشته و امسال ۱۸۶ میلیارد ریال در حوزه روستایی تسهیلات در چابهار پرداخت کرده است.
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور افزود: ۹۰ میلیارد ریال شامل ۲ طرح بسته بندی و فرآوری ماهی و میگو در روستای پسابندر و یک طرح بسته بندی و سردخانه خرما در بخش نگور مصوب شده و بزودی پرداخت خواهد شد.

(دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸) ۱۸:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها