یکشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۳:۱۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۱۵۱۴
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس فرآورده های لبنی

فرهنگ‌سازی مصرف لبنیات در جلسه مشترک مدیران ارشد صدا و سیما و شرکت "صنایع شیر ایران"

به گزارش فودنا، نشست مدیرعامل صنایع شیر ایران با مدیران ارشد صدا و سیما با موضوع فرهنگ‌سازی مصرف شیر و فرآورده‌های لبنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ، امروز یکشنبه مهندس قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در جلسه ای با حضور مدیران ارشد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در محل معاونت امور استانهای صدا و سیما ساختمان جام جم حضور یافت.

این جلسه به منظور فرهنگ‌سازی مصرف شیر و آشنایی مدیران آن مجموعه با عواقب و بیماری هایی که در اثر عدم استفاده از شیر و فرآورده های شیری گریبان گیر آحاد جامعه مخصوصا در بانوان می گردد تشکیل شد.

قدوسی در این جلسه به نقش و تاثیر مجموعه ی عظیم صدا و سیما در ارائه آگاهی های لازم به مردم عزیز ایران پرداخت، وی با توجه به خبر وجود سم آفلاتوکسین که در چند هفته اخیر باعث دودلی هموطنان عزیزمان در مصرف شیر گردیده افزود استاندارد غذایی کشور ما مخصوصا در شیر و فرآورده های آن متناسب با استاندارد اروپا است و میزان آفلاتوکسین شیر  در کشور عزیزمان ایران حتی از این میزان در آمریکا نیز کمتر می باشد.

در این جلسه مهندس چمنی مشاور انجمن صنایع لبنی نیز به اهمیت نقش مصرف شیر در سلامتی اشاره کرد و با استفاده از آیات و احادیث بر ضرورت مستمر شیر و فرآورده های شیری از ابتدای تولد تا پایان عمر تاکید نمود و رتبه ایران در مصرف شیر را بسیار پایین تر از استاندارد جهانی و سایر کشورها را گشوشتزد کرد و از مدیران رسانه ملی خواستار توجه جدی و مستمر به افزایش آگاهی عمومی و تشویق مردم به مصرف شیر و لبنیات شد.

 لازم به ذکر است قبل از شروع این جلسه همکاران روابط عمومی صنایع شیر ایران نسبت به سنجش تراکم استخوان اعضای این جلسه اقدام نمودند.

(یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸) ۲۳:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها