دوشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۰:۳۸
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۱۳۹۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس فرآورده های لبنی
سعید شیرکوند مطرح کرد:

صنعت لبنیات باید کاری کند دولت مجبور شود آنها را ببیند/ امیدوارم این صنعت جایگاه واقعی خود را پیداکند

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون‌اول رئیس‌جمهوری ادامه داد: امروز خوشحالم که شاهدیم این صنعت بزرگ و مهم توانستیم نخستین همایش خود را برگزار کند امیدوارم این صنعت جایگاه خود را در اقتصاد کشور پیدا کند و کاری کند دولت مجبور باشد آنها را ببیند و در تصمیم‌گیری‌های خود آنها را دخالت دهد.

وی با اشاره به ابلاغیه معاون‌اول رییس‌جمهور گفت: دولت به همه دستگاه‌ها ابلاغ کرد که هر تصمیم اقتصادی که گرفته می‌شود باید از بخش‌خصوصی نظرخواهی شود و آنها قبل از اجرایی شدن در جریان امور قرار بگیرند دولت باید بداند که نقش آن سرویس‌دهنده است نه اینکه بخش‌خصوصی که دولت التماس کند و از آنها بخواهد به پیشنهادها و انتقادات آنها توجه کند.

 

شیرکوند افزود: اگر قرار است اقتصاد کشور از بحران خارج شود و از این وضعیت فعلی نجات پیدا کند باید به بخش خصوصی بها داد و در سیاست‌گذاری‌ها آنها را دخالت داد. ما اگر می‌خواهیم که یک اقتصاد قوی برای نسل بعد داشته باشیم باید بخش خصوصی، صنعت و بخصوص صنعت لبنیات را تقویت کنیم.

 

 

سعید شیرکوند در نخستین همایش صنعت لبنیات گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود شخص معاون‌اول رییس‌جمهور در این برنامه حضور داشته باشند اما به‌دلیل کسالتی که داشتند نتوانستند در این همایش حضور پیدا کند.

(دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸) ۲۰:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها