شنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۲:۵۹
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۹۱۳۲۳
گزارشگر : ۳۵۱۴
تسنیم
سرویس اقتصاد

بررسی راه‌های گسترش مبادلات ارزی و تجاری ایران در جلسه امروز سران قوا

رئیس کل بانک مرکزی در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه درآمدهای ارزی کشور و تأمین کالاهای مورد نیاز ارائه نمود و راهکارهای گسترش مناسبات ارزی و تجاری در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه روز  شنبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران سه قوه برگزار شد، رئیس سازمان برنامه‌ و‌ بودجه گزارشی از اقدامات دولت در رسیدگی به خسارات ناشی از سیل در سال جاری در استان‌های کشور ارائه کرد.
 
  بر اساس این گزارش، در پی وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور، در فروردین ماه سال جاری، تاکنون 20 هزار میلیارد تومان بابت خسارات وارده به صورت بلاعوض و تسهیلات و همچنین بازسازی زیرساخت‌ها پرداخت شده است. در سیل اخیر در 3 استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان، به 27500 واحد مسکونی خسارت وارد شده است که با تصویب هیات دولت، مبلغ 1635 میلیارد تومان به مردم پرداخت خواهد شد. خسارات بخش‌های کشاورزی و صنعت و زیرساخت‌ها نیز در دست بررسی و اقدام است.
 
 در این جلسه همچنین رئیس کل بانک مرکزی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه درآمدهای ارزی کشور و تأمین کالاهای مورد نیاز را ارائه نمود و راهکارهای گسترش مناسبات ارزی و تجاری مورد بررسی قرار گرفت.
(شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸) ۲۲:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها