دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۱
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۱۱۶۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس کسب و کار، برندینگ

ماست سیاه یونانی زغال دارد

این ماست یونانی واقعا سیاه است. این ماست یونانی که در یکی از تاریک ترین و عمیق ترین معادن زغال دنیا به دنیا آمده بود، راهی قفسه های فروشگاه شد و یک محصول جدید را در دنیای لبنیات تعریف کرد. این ماست نه فقط نخستین ماست سیاه در بازار اوکراین به حساب می آید بلکه نخستین ماست محتوی زغال است.

«زغال» الهام بخش اصلی این پروژه و یک تم مهم در طراحی بسته بندی آن محصول به شمار می رود. پس از ایجاد یک بافت عالی زغالی و طراحی بسته بندی با استفاده از این بافت، طوری به نظر می رسد که انگار شما یک قطعه زغال واقعی را در دست دارید.
 
ابتدا با رویکردی احساسی هدف از طراحی بسته بندی سیاه کردن کل برچسب بود، اما تا زمانی که ماست سیاه به تعداد محدود، زیر نظر Activia، شناخته شده ترین برند ماست در اوکراین، تولید می شد، تصمیم گرفته شد تا برندینگ سبز معروف آن حفظ شود.
 
به گفته آلیسا مژنسکا، رئیس هنری آژانس خلاقیت R، جستجو برای یافتن یک مورد ماست سیاه مشابه در دیکر نقاط جهان حاصلی نداشت بنابراین می توان این طور فرض کرد که نخستین ماست سیاه در دنیا تولید و بسته بندی خاص آن طراحی شده است. این موفقیت حداقل تا زمان اثبات وجود ماستی مشابه در سایر کشور ها به لاکتیویا نسبت داده می شود.
(دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸) ۰۹:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها