جمعه / ۲۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۶
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۹۱۰۷۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

ارسال ۵۰ تن گوشت قرمز و هزار تن ذرت و جو به سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: روز گذشته ۵۰ تن گوشت قرمز برای مصارف انسانی و ۵۰۰ تن ذرت و ۵۰۰ تن جو برای مصرف حیوانی دام های استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

حسن عباسی معروفان در رابطه با ارسال محموله به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی تاکید رهبر انقلاب و همچنین تأکیدات قائم مقام بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، روز گذشته ۵۰ تن گوشت قرمز برای مصارف انسانی و ۵۰۰ تن ذرت و ۵۰۰ تن جو برای مصرف حیوانی دام‌های این استان ارسال شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در همین راستا امروز هم ۵ کامیون با ظرفیت هرکدام ۱۰۰ تن، در منطقه سیستان و بلوچستان، جو توزیع کردیم تا علوفه دامی کاهش پیدا نکند و مشکل دامداران از این طریق حل شود.
عباسی معروفان تاکید کرد: این توزیع برای مرحله اول است بنابراین با نظر ستاد بحران و جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان توزیع در صورت نیاز انجام خواهد شد و ما اعلام کردیم که در هر ساعت از شبانه روز که درخواست نیاز کنند بدون هیچ محدودیتی تا زمان نیاز ارسال کالا را ادامه خواهیم داد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به اینکه در مناطق کرمان و هرمزگان اعلام نیاز برای ارسال محموله نشده اذعان کرد: ما منتظر درخواست از سوی ستاد بحران استان‌های کرمان و هرمزگان هم برای ما ارسال محموله هستیم و وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد هیچ محدودیتی برای کمک به استان‌های کشور نداریم.
وی افزود: اقدامات در سیستان و بلوچستان انجام شده اما از استان‌های دیگر اعلام نیاز نداشته اند.
عباسی معروفان تاکید کرد: انبارهای پشتیبانی امور دام کاملاً پر از کالا است و تا هر زمان، بدون محدودیت و بدون تشریفات معمول در خدمت مردم هستیم.
وی افزود: به مدیر پشتیبانی امور دام در استان‌های سیستان و بلوچستان، شهرستان چابهار و کنارک اعلام کردیم، بررسی‌های لازم را انجام داده و میزان نیاز را اعلام کنند تا بتوانیم کمک‌ها را به استان برسانیم.
 

(جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸) ۱۵:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها