چهارشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۱۰۴۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

پرداخت تسهیلات بانکی بدون محدودیت به سه بخش کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تسهیلات بانک کشاورزی بدون هیچ محدودیتی در همه استان ها برای توسعه گلخانه ها، مکانیزاسیون و پرورش ماهی در قفس پرداخت می شود.

« روح الله خدارحمی » با اشاره به ارایه تسهیلات به توسعه گلخانه‌ها  افزود: آمارها نشان می دهد در ۹ ماهه امسال از نظر سطح، دو برابر سال گذشته فعالیت شده به طوری که برای توسعه یک هزار و ۹۰ هکتار اراضی تاکنون یک هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که انتظار می رود تا پایان سال به سطح تعهد دو هزار هکتار دست یابیم.
وی درباره تسهیلات ارایه شده به بخش مکانیزاسیون هم گفت: براساس تلاش های انجام شده در زمینه توسعه مکانیزاسیون در چهار سال گذشته،تسهیلات لازم در اختیار بهره برداران قرار گرفت.
گذر منابع از سقف ۱۰۰ هزار میلیارد تومان
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: منابع این بانک در این دو سه سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته و از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد.
وی تصریح کرد: این بانک در سالهای گذشته تلاش کرد تا در اجرای سیاست های کلان کشور و در چارچوب برنامه ها و خط مشی وزارت جهاد کشاورزی پشتیبانی لازم را از کشاورزان به عمل آورد.
خدارحمی افزود: تجهیز منابع و جمع آوری منابع وظیفه این بانک استو در سه سال گذشته، هر سال ۲۰۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید برای این بخش تجهیز شد که در قالب سپرده های مختلف گردآوری شد.
این مقام بانکی تصریح کرد: منابع بانک اکنون یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان شده که با اتکا به این منابع تلاش می شود تا تسهیلات بیشتری در اختیار بخش کشاورزی قرار گیرد و در این زمینه موفقیت خوبی کسب شد.
وی اضافه کرد: امروز در زمینه دانه های روغنی و کمک به تهیه بذر هم اقدام های خوبی انجام شده و تا حدود زیادی تکالیف محقق شد.
خدارحمی درباره بیمه محصولات کشاورزی گفت:  بیمه محصولات امسال عملکرد بهتری داشته و از معدود سالهایی است که بدهی از قبل نداشته و کمترین اخطار را در زمینه مطالبات بیمه داشتیم.

(چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸) ۱۶:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها